Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vänta med amortering på blancolån

Hej, undrar om någon vet om man kan skjuta upp amorteringen på blancolån. Sitter lite i klistret och tänkte att man kanske bara kunde betala räntan under en tre-månaders period. Har lån hos forex, marginalen och Ica banken.

Hej, undrar om någon vet om man kan skjuta upp amorteringen på blancolån. Sitter lite i klistret och tänkte att man kanske bara kunde betala räntan under en tre-månaders period. Har lån hos forex, marginalen och Ica banken.

Hej.Jag tror att du har chans att få en lägre månadskostnad för en period framåt om du pratar med långivarna och säger som det är.Jag har bara erfarenhet av marginalen,där månadskostnaden normalt är 2400/mån och jag fick där halvera till 1200kr under 1år och ge money bank,1600kr till 800kr under 1 år.Ring och säg att du kommit efter med ekonomin och vill göra allt för att komma ifatt igen och fråga om det finns chans att få en lägre månadskostnad av dem under en tid för att komma på grön kvist. Lycka till!

Jag är i samma situation och ringde förra veckan till flera långivare bla ge moneybank och bigbank. Var ärlig och visa betalningsvilja. Säg vad du kan betala per månad. Gick från 2.200 till 900 på gemoney och 2300 till 800 på bigbank. Tror de flesta långivare går med på lägre månadskostnad en period.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp