Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vågar man söka?

Vad jag vill göra är ju att baka ihop blancolånen få en mindre månadskostnad , och kunna betala av mera.

Är Big bank nya för Lendo? När jag ansökte om samlingslån där, så tittade ej big bank på min ansökan enligt uc. El de erbjuder kanske inte samlingslån? Big bank brukar vara relativt "lätta"?

Sökte samlingslån via Lendo nu i juni och där hade följande tittat på den:
Tf Bank AB, Konsumentkredit i Sverige AB, Collector Credit AB, Wasa Kredit AB, Ikano Bank AB, Santander Consumer Bank AS N, Medmera Bank Aktiebolag, Santander Consumer Bank AB, Moneygo AB, Marginalen Bank Bankaktiebol

Följande svarade ja/nej:
Collector, Santander fd GE, Marginalen Bank, Medmera, Ikano, Santander, Credento, MoneyGo, KonsumentKredit

Sökte samlingslån via Lendo nu i juni och där hade följande tittat på den:
Tf Bank AB, Konsumentkredit i Sverige AB, Collector Credit AB, Wasa Kredit AB, Ikano Bank AB, Santander Consumer Bank AS N, Medmera Bank Aktiebolag, Santander Consumer Bank AB, Moneygo AB, Marginalen Bank Bankaktiebol

Följande svarade ja/nej:
Collector, Santander fd GE, Marginalen Bank, Medmera, Ikano, Santander, Credento, MoneyGo, KonsumentKredit
krakelspektakel hur gick det fick du det samlingslån du sökte?

Men det var väl bra bättre än att få avslag GRATTIS:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp