Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad är bäst när de gäller lån

Hej!
Jag undrar lite vad som är bäst. Jag har lån som inte syns i UC som ja skulle vilja göra till samlingslån.
Hur går man bäst tillväga? Här man större chans att få till ett lån om man skriver att man ska samla lån än att bara "låna" utan att skriva orsak?
Jag är i väldigt stort behov av ett lån rätt snabbt även om de ser jäkligt mörkt ut (intill omöjligt men har inget att förlora just nu känner jag).
Och e lendo bästa alternativet att vända sig till?

Någon som har nå kloka idéer tar ja gärna emot dom :)

Hej!
Jag undrar lite vad som är bäst. Jag har lån som inte syns i UC som ja skulle vilja göra till samlingslån.
Hur går man bäst tillväga? Här man större chans att få till ett lån om man skriver att man ska samla lån än att bara "låna" utan att skriva orsak?
Jag är i väldigt stort behov av ett lån rätt snabbt även om de ser jäkligt mörkt ut (intill omöjligt men har inget att förlora just nu känner jag).
Och e lendo bästa alternativet att vända sig till?

Någon som har nå kloka idéer tar ja gärna emot dom :)
Välj samla lån om du har många synliga lån på minuc.se (går även att se betyg och krediter på appen Kreddy)
Välj nytt lån om du har bara osynliga lån

Och så beror det på din inkomst

Går även att välja att endel av beloppet är samla och resten får man.
Lösenkrav kan man få men det är individuellt vem som får det

Vad har du för förutsättningar? Inkomst, lån, krediter?
Kreditbetyg?
Hur mycket tänkte du låna?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp