• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vad börja för att få samlingslån

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
...för att Mirakel för tillfället arbetar extremt mycket extra pass, typ 7 dgr i veckan, för att kunna reglera sina skulder. I hennes bransch är det fullt möjligt att göra... Allt för att slippa hamna i samma situation som ja befinner mig i... och jag förstår henne och applåderar henne... :)
Önskar jag kunde arbeta dubbla shift, men jag får inte ens betalt för övertid... :(
Tack Kimsan o Terry för förtydligandet, då förstår jag bättre. Mirakel, håller med Kimsan att det du gör är helt jävla beundransvärt! Men jobba inte ihjäl dig bara och ta god hand om dig själv
 

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427
Tack Kimsan o Terry för förtydligandet, då förstår jag bättre. Mirakel, håller med Kimsan att det du gör är helt jävla beundransvärt! Men jobba inte ihjäl dig bara och ta god hand om dig själv
Så sant .. jag vacklar var o varannan dag mellan att ge upp o med att fortsätta .. ser att varje gång jag blir sjuk om så bara några dagar så ställer det till o uppförsbacken blir tyngre..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp