Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad har ni för erfarenheter utav FOREX

Vad har ni för erfarenheter utav Forex bank? sökte på lendo i fredags fick 80.000 samla lån , pratade med kundtjänst i telefon och hon sa att dom inte har begärt några kompletteringar men det stod arbetsgivarintyg som komplettering när förslaget kom.

Ska jag ringa eller kontaktar dom mig? TACK!!

Fick detta för en stund sen

Bilagor

• FAC04D01-2A27-46A1-B686-DB39A27B9613.png
    FAC04D01-2A27-46A1-B686-DB39A27B9613.png
    341.4 KB · Visningar: 269
Hej!
Jag har goda erfarenheter av Forex. Tog förvisso ca 5 bankdagar innan jag hade pengarna på kontot, men utöver det så har allt varit bra.
De vill säkert bara ha ditt senaste lönespec, bör inte vara några konstigheter.

MVH

Det är kompletteringar de ringer om. Och om du tagit samla lån vill dom ha samtliga lån de ska lösa.

Ok förstår , men när jag loggar in på Forex ser jag att lånet är upplagt på mina sidor

Uppdate ! Fick lånet utbetalt idag utav Forex , inget lösenkrav endast 4 frågor , hur mkt jag har i hyra, syfte med lån ( fast jag fyllt i samla på lendo ) samt vilken typ av arbete :)

Uppdate ! Fick lånet utbetalt idag utav Forex , inget lösenkrav endast 4 frågor , hur mkt jag har i hyra, syfte med lån ( fast jag fyllt i samla på lendo ) samt vilken typ av arbete :)

Hej!

skedde allt med Forex digitalt eller skickade dom hem något i posten?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp