Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad ska jag göra ?

Hej, om nån kan hjälpa mig med detta… vad är bästa för mig att göra …
Swedbank- privatelån 350 000/ 309 000 kvar
Northmill- privatelån 40 000/ 38 000 kvar
Norwegian -kreditkort 40 000
fastanställd 330 000 per år
UC 26,1 %
inga betalningsanmärkningar

Hej, om nån kan hjälpa mig med detta… vad är bästa för mig att göra …
Swedbank- privatelån 350 000/ 309 000 kvar
Northmill- privatelån 40 000/ 38 000 kvar
Norwegian -kreditkort 40 000
fastanställd 330 000 per år
UC 26,1 %
inga betalningsanmärkningar
Bäst att göra vadå? Skriv om skriv rätt så folk vet vad du behöver hjälp med? Fattar 0 av ditt inlägg.

menar du att samla lånen så är det nog svårt: du har allfeles för högt betyg!

Jag vill samla lån eller kanske ansöka om en till lön och lösa Norwegian kort och Northmill …på norwegian är högt ränta och jag kan inte fylla på med 40 000 darfor jag har andra lön som betalas automatisk

Jag blev faktiskt inte klokare?

Han undrar om någon har tips på vad han kan göra för att minska månadskostnader/räntor, har jag tolkat det som .

Du har dålig UC betyg så det blir svårt att samla lån. Hur många förfrågningar har du? Känns som att de förstör betyget?

jag har 13 ff sista 12 månader… jag frågade onödigt många gånger om lån sista tiderna… jag visst inte att det kan påverka någonting… jag vill lösa norwegian iaf .. jag tag kredit kort på 40 k men jag betalade inte i rätt tid sa nu jag är skuld 70-80 k och det bli mer och mer darfor jag har 0 kr där och varje månad jag fylla på med 10 k efter lön och det finns ränta på dom 30 k som är kvar varje gång…efter lön betalar jag privatelån på swedbank 6000 och lagenhet och allt annat 8000 sa jag lever med den som är kvar sa jag spara inget och det är altid max 2-3 k kvar på norwegian

jag har 13 ff sista 12 månader… jag frågade onödigt många gånger om lån sista tiderna… jag visst inte att det kan påverka någonting… jag vill lösa norwegian iaf .. jag tag kredit kort på 40 k men jag betalade inte i rätt tid sa nu jag är skuld 70-80 k och det bli mer och mer darfor jag har 0 kr där och varje månad jag fylla på med 10 k efter lön och det finns ränta på dom 30 k som är kvar varje gång…efter lön betalar jag privatelån på swedbank 6000 och lagenhet och allt annat 8000 sa jag lever med den som är kvar sa jag spara inget och det är altid max 2-3 k kvar på norwegian
13 ff är för många. Under 5 brukar man säga är bra att ha men man kan söka med 5-7 ff men då får man sämre ränta. Så vänta tills du ha 7 ff minst och gör inte några onödiga ff, måste också gå 3-6 månader efter ff när du söker lån.
Sen om jag förstår rätt så är din kredit övertrasserad och det kan påverka UC betyget väldigt mycket. Så betala på krediterna så mycket som du kan och då kommer ditt betyg att minska. Jag har aldrig gjort det själv men många här jämkar skatten och då får man pengar över för att betala på lån. Det kan du göra tills du får ett bättre betyg och kan söka samlingslån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp