Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vad tror ni mitt uc betyg landar på?

*Jag har just nu 20,1.

*2 anmärkningar varav ett försvinner i natt.

*Den som försvinner i natt är även ett A-mål pga ett restfört skattekonto.

*Bra lön men 38 ff.

Tänkte mer om någon har koll vad den kan landa på och kul om någon gissar rätt.

*Jag har just nu 20,1.

*2 anmärkningar varav ett försvinner i natt.

*Den som försvinner i natt är även ett A-mål pga ett restfört skattekonto.

*Bra lön men 38 ff.

Tänkte mer om någon har koll vad den kan landa på och kul om någon gissar rätt.
Gissar 19, extremt många ff 3 i snitt per månad.

Mer chans att den går upp och inte ner :). Min gick upp när anmärkningar försvann.

Gissar på 25. Tror också betyget går upp.

Gissar på 25. Tror också betyget går upp.

Hej Zaozi. Har du någon erfarenhet av hur snabbt det sjunker till bra nivåer? Jag hade 8,8% i riskprognos igår och inatt försvann min sista anmärkning och prognosen sköt i höjden till 36,5%. Hur snabbt droppar den och vilken tidsram kan jag räkna med? Skulle verkligen uppskatta om någon kunde lugna min oroa en del.

Den går ner när alla ff försvinner. Samt historisk akuldsaldo går bort om du har det.

Hej Zaozi. Har du någon erfarenhet av hur snabbt det sjunker till bra nivåer? Jag hade 8,8% i riskprognos igår och inatt försvann min sista anmärkning och prognosen sköt i höjden till 36,5%. Hur snabbt droppar den och vilken tidsram kan jag räkna med? Skulle verkligen uppskatta om någon kunde lugna min oroa en del.

Hej Egon! Hur ser övriga förutsättningar ut förutom anmärkningen? Det har nämligen med förfrågningar och dylikt att göra också. Hur många FF har du? Det är dock väldigt vanligt att betyget ökar drastiskt efter att anmärkning försvunnit för att sen nästan rasa.

Hej Egon! Hur ser övriga förutsättningar ut förutom anmärkningen? Det har nämligen med förfrågningar och dylikt att göra också. Hur många FF har du? Det är dock väldigt vanligt att betyget ökar drastiskt efter att anmärkning försvunnit för att sen nästan rasa.

Skulle jag kunna besvära med att be dig skriva ett PM till mig? Tack

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp