Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad tror ni om mina chanser

Medlem
Poäng: 1
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Tänkte söka ett samlingslån på 340' snart o tänkte höra lite vad ni tror om min chanser och vilken aktör ska man välja, vilken är bäst enligt er?

Mina förutsättningar
UC betyg 2,4
0 ff
Årsinkomst 586000:-
Lån på UC 708000:-
Utanför UC 98000:- som jag vill samla tillsammans med ett lån med hög ränta (avida finance 16%) på resterande belopp (242000:-)

Tack på förhand

Senast ändrad:
Du får några erbjudande men hoppas räntan blir låg . Uppdatera sedan vad du fått

Det beror på vilka erbjudande du får , skriv upp långivare så får du svar här säkert

Min tjej ställer upp som medlåntagare så för att förhoppningsvis gör så att chans till samlingslån samt bra ränta ökar..

Hennes UC
Inkomst 340' (2025) 352' nu
Lån på UC 90' inga utanför uc
UC betyg 1,2
1 ff

Vad tror ni räntan kommer hamna på då ca?

Tack på förhand

Senast ändrad:
Min tjej ställer upp som medlåntagare så för att förhoppningsvis gör så att chans samlingslån samt till bra ränta ökar..

Hennes UC
UC betyg 1,2
1 ff

Tack på förhand
Jag hade 720k i inkomst och lika mkt skuld som dig i april i år och fick en ränta på 7,19% på ett samlingslån.
Tänkte pressa det ytterligare och ev byta ut collectors som är något högre nästa månad då en bank ringde och frågade om jag ville samla mer lån.

Min tjej ställer upp som medlåntagare så för att förhoppningsvis gör så att chans samlingslån samt till bra ränta ökar..

Hennes UC
UC betyg 1,2
1 ff

Tack på förhand
Tänker inte moralpredika men tänk ett extra varv kring medlåntagare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp