Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Varför syns förfrågan på kredithöjning från credway på Uc??

Hej
Beställde kreditkollen på uc. Vet att credway numera syns på uc, ansökte om höjning av kredit hos dom. knäppt då jag vill ha bort dom egentligen, men måste gå runt den här månaden oxå.
Fick spel!!!! Kolla bilden! Är det verkligen förfrågan om kredithöjning som syns på uc? Tar inte dom creditsafe? Eller ska det va så?
Eller är jag helt fel ute?
Tacksam för svar

Bilagor

• 9AE440EF-69F3-4ED9-8AED-CB5AB1DC3718.png
    9AE440EF-69F3-4ED9-8AED-CB5AB1DC3718.png
    229.9 KB · Visningar: 296
NM ligger bakom credway. Du har väl svarat på din egen fråga. CW tar uc, du söker om en höjning och du får en förfrågan. Vad är det som inte stämmer tycker du?

NM ligger bakom credway. Du har väl svarat på din egen fråga. CW tar uc, du söker om en höjning och du får en förfrågan. Vad är det som inte stämmer tycker du?

Credway tar inte UC. Men de registrerar krediten hos UC. Står på deras hemsida.

Northmill har Rebilla och de tar en UC. Har du sökt något hos Rebilla?

Vidrigt beteende av Credway. Fy fan.

På Credways hemsida står det klart och tydligt att de gör kreditprövning utan UC. I ditt fall verkar de ha begått ett tydligt misstag och hade jag varit i din situation hade jag kontaktat Credway och bett de återta förfrågan. Credway är riktiga jävla as.

Hej
Beställde kreditkollen på uc. Vet att credway numera syns på uc, ansökte om höjning av kredit hos dom. knäppt då jag vill ha bort dom egentligen, men måste gå runt den här månaden oxå.
Fick spel!!!! Kolla bilden! Är det verkligen förfrågan om kredithöjning som syns på uc? Tar inte dom creditsafe? Eller ska det va så?
Eller är jag helt fel ute?
Tacksam för svar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp