• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Varning för Flytt och Städfix Mälardalen!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

autismaddict

Kunnig medlem
Poäng: 156
Blev medlem
17 September 2023
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
42
Poäng
156
Föreslår du att de gör skillnad på svenska och utländska kunder ? Det är ju inte bättre.
 

autismaddict

Kunnig medlem
Poäng: 156
Blev medlem
17 September 2023
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
42
Poäng
156
Jadu om du provar googla firmans namn så är det många 1/5 stjärnor de får med massa klagomål. Hur dessa kunder beskriver upplevelsen stämmer med min egen erfarenhet och TS. Jag anser att dessa är seriösa recensioner som man ska ta på stort allvar.

De 5 stjärniga recensioner känns som uppenbara fake recensioner för att lura kunder. Jag gick själv på den maten tyvär. Nu vill jag varna andra.
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Jadu om du provar googla firmans namn så är det många 1/5 stjärnor de får med massa klagomål. Hur dessa kunder beskriver upplevelsen stämmer med min egen erfarenhet och TS. Jag anser att dessa är seriösa recensioner som man ska ta på stort allvar.

De 5 stjärniga recensioner känns som uppenbara fake recensioner för att lura kunder. Jag gick själv på den maten tyvär. Nu vill jag varna andra.
Jag förstår det, och det är väldigt tråkigt att det blivit så.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Det finns säkert en del fejkade profiler som ger de högsta betyg. Vilket efternamn de har är ju dock helt irrelevant. Det som är relevant är att de beter sig som bedragare och städar ruskigt dåligt.
 

autismaddict

Kunnig medlem
Poäng: 156
Blev medlem
17 September 2023
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
42
Poäng
156
Det finns säkert en del fejkade profiler som ger de högsta betyg. Vilket efternamn de har är ju dock helt irrelevant. Det som är relevant är att de beter sig som bedragare och städar ruskigt dåligt.
Ja absolut men anhöriga stärker ju risken för fake imo. Kanske över analyserar.
Men knappast att det kan skilja sig så mkt. Sen de 5 stjärnor är ju skrivna på ett visst sätt också.
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Ja absolut men anhöriga stärker ju risken för fake imo. Kanske över analyserar.
Men knappast att det kan skilja sig så mkt. Sen de 5 stjärnor är ju skrivna på ett visst sätt också.
De vill säga "fejkade recsisoner" som streetspirit nämnde så är namnen och ursprunget till namnet helt IRRELEVANT.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp