• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Varning - Sileo tar UC i sep

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

krat

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
19 Augusti 2014
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
126
Poäng
337
Sileo tar en UC en gång om året om man inte säger till att de inte ska göra det.
 

Paula

Aktiv medlem
Poäng: 197
Blev medlem
25 April 2019
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
78
Poäng
197
Jag mejlade sileo typ sista augusti om att de inte skulle ta någon UC på mig men fick inget svar. Om den skulle tagits i september, skulle den redan ha tagits nu tror ni? Har sileo tagit UC på er andra?
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 544
Mottagna reaktioner
1 091
Poäng
867
Jag mailde sileo och bad om att ingen UC skulle tas, fick svar 3 dagar senare att ingen kommer tas på mig. Man skulle sagt till innan 1 september har jag för mig. Fick infon här på forumet
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 276
Poäng
997
Jag mejlade sileo typ sista augusti om att de inte skulle ta någon UC på mig men fick inget svar. Om den skulle tagits i september, skulle den redan ha tagits nu tror ni? Har sileo tagit UC på er andra?

Förra året togs UCn 14 sept. I år bör jag slippa en, vilket de bekräftat via mail.
 

Paula

Aktiv medlem
Poäng: 197
Blev medlem
25 April 2019
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
78
Poäng
197
Jag fick inget svar men mejlade dom 30 augusti.. hoppas jag slipper. Konstigt att dom inte svarade
 

Erton

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
20 Augusti 2019
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Imorgon försvinner min som Sileo tog förra året, får se vad som händer med betyget då.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp