• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Varning - Sileo tar UC i sep

Hmm

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
426
Poäng
557
Skrev du just ner din dröm?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Rizzla

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
13 September 2019
Meddelanden
0
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Skrev du just ner din dröm?

Nej. Då kronofogden förekommer här på forumet kan man inte skriva ut detaljerad information.
När min skuldsanering är över kommer jag skriva mer utförligt om jag kommer ihåg. Det är några år kvar.
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Så om man råkar på dåliga företrädare för myndigheter ger det en rätt att medvetet bedra och lura företag? Så som du resonerar verkar du sakna all form av självkritik och självinsikt och vara en person som anser att du bara har rättigheter, men inga skyldigheter. Hur kan du rättfärdiga ditt handlande och hur fasen tänker du?
 

Rizzla

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
13 September 2019
Meddelanden
0
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Så om man råkar på dåliga företrädare för myndigheter ger det en rätt att medvetet bedra och lura företag? Så som du resonerar verkar du sakna all form av självkritik och självinsikt och vara en person som anser att du bara har rättigheter, men inga skyldigheter. Hur kan du rättfärdiga ditt handlande och hur fasen tänker du?

Ni som bara har skitsnack och gnäll att komma med kan gå och läsa en annan tråd.
Inga kommentarer på varför och tänker inte gå in på personliga anledningar här. Så dum är jag inte att jag riskerar min skuldsanering.
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Men du... Det är väl inte skitsnack och gnäll bara för att jag ber dig motivera ditt handlande? Har du inte haft några funderingar kring det själv? Eller?
 

Rizzla

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
13 September 2019
Meddelanden
0
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Men du... Det är väl inte skitsnack och gnäll bara för att jag ber dig motivera ditt handlande? Har du inte haft några funderingar kring det själv? Eller?

Var glad att jag valde att göra detta istället för att skada någon oskyldig.
Hat gör konstiga saker med folk. Varje människa har gränser hur mycket man tål vad gäller utnyttjande och hur mycket skit man orkar brösta.

Jag tror endast det är en promille som tänker som jag och världen kommer inte gå under för detta.

Jag kan väl snabbt förklara att jag inte bryr mig. Det är så mycket korruption och mygel i samhället. Politiker som fifflar, dyra fallskärmar som folk inte förtjänar, människor som fuskar sig framåt, folk begår grova brott och får inga straff. Varför ska jag bry mig och vara ärlig när ingen annan är det? Ungefär så började jag tänka när jag var på botten. Duger det svaret?

Svaret är att man kommer ingenstans på att vara en god samarit.
 
Senast ändrad:

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Jo... Det har jag sett mer än en gång. Från mitt perspektiv skadade du oskyldiga även med detta handlande även om du inte skadade dem fysiskt. Jag tycker att det du gjort är fel på så väldigt många sätt. Hur som helst kommer vi inte längre här så jag lägger ner vidare argumentation. Även om jag inte gillar det du gjort och gör hoppas jag att du kommer bli lite mindre hatisk och att det går bra för dig i livet.
 
Senast ändrad:

Rizzla

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
13 September 2019
Meddelanden
0
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jo... Det har jag sett mer än en gång. Från mitt perspektiv skadade du oskyldiga även med detta handlande även om du inte skadade dem fysiskt. Jag tycker att det du gjort är fel på så väldigt många sätt. Hur som helst kommer vi inte längre här så jag lägger vidare argumentation. Även om jag inte gillar det du gjort och gör hoppas jag att du kommer bli lite mindre hatisk och att det går bra för dig.

Jag hoppas det går bra för dig i livet också. Risken med mitt agerande var även hög.
Om jag inte hade fått skuldsaneringen hade ingen framtid funnits för mig i detta land men jag var beredd på att flytta utomlands.
Högt spel kan ge hög vinst.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 559
Mottagna reaktioner
6 142
Poäng
4 147
Jag kan inte läsa vad trådskaparen gjort, borttaget.?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp