Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vart kan jag låna? 5000-6000 kr

Hej!

Rätt så ny med detta, men hamnat i en knivig situation. Spelat en del förr, men avslutat det kapitlet, och som med många andra så ger spelandet ekonomiska konsekvenser. Nu undrar jag vart jag kan bli beviljad ett lån?

Har nyligen fixat en heltidsanställning, inga betalningsanmärkningar, bara ett par skulder till en del människor, och vissa som hamnat i inkasso.

Hej!

Rätt så ny med detta, men hamnat i en knivig situation. Spelat en del förr, men avslutat det kapitlet, och som med många andra så ger spelandet ekonomiska konsekvenser. Nu undrar jag vart jag kan bli beviljad ett lån?

Har nyligen fixat en heltidsanställning, inga betalningsanmärkningar, bara ett par skulder till en del människor, och vissa som hamnat i inkasso.
Omöjligt att säga om du inte delar med dig av din uc % och din inkomst och dem bitarna :)

Hur mkt behöver du låna?
Och vad hade du för inkomst förra månaden?

Ferratum och lumify tar creditsafe så är det inte mer hade jag försökt där först

Har du inkomst sen förra året ?

Jag skulle prova fairlo

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp