Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Verifiera inkomst via kreditz

Hej!

är det någon mer som inte kan använda tjänsten kreditz som har Swedbank?

när jag gör en ansökan på saldo.se så ska man verifiera uppgifter via kreditz men det funkar inte. Står bara att den försöker ansluta men kommer inte vidare. Samma sak när jag gjorde en ansökan på Everdayplus.

Den tar jättelång tid på sig att uppdatera Swedbank. Kan vara därför det inte funkar för den ger upp iom att det tar sån tid

Hej!

är det någon mer som inte kan använda tjänsten kreditz som har Swedbank?

när jag gör en ansökan på saldo.se så ska man verifiera uppgifter via kreditz men det funkar inte. Står bara att den försöker ansluta men kommer inte vidare. Samma sak när jag gjorde en ansökan på Everdayplus.

Exakt samma för mig!!
Vad gör man då?

Någon som har en lösning på detta? Kan ju inte bara va vi?

Jag ringde till Everyday och dom sa jag skulle ta en skärmdump där jag fastnade och maila dom så dom kunde kontakta kreditz. När jag gjorde det så svarade någon annan som inte alls förstod vad jag menade.

min vän som också har Swedbank kunde ansluta, dock så tog det lång tid men det gick iaf. Jag har väntat så länge det går tills det själv avbryts.

Jag ringde till Everyday och dom sa jag skulle ta en skärmdump där jag fastnade och maila dom så dom kunde kontakta kreditz. När jag gjorde det så svarade någon annan som inte alls förstod vad jag menade.

min vän som också har Swedbank kunde ansluta, dock så tog det lång tid men det gick iaf. Jag har väntat så länge det går tills det själv avbryts.

Jag kan inte ansöka själv, måste betala av min skuld. Men min smabo hade samma problem (sparbank/swedbank). Hon ringde in och frågade. Tydligen måste man skriva även sista siffrorna på clearing och kontonummer också och skita i att använda bindestreck. Efter det funkade det för henne.

Jag kan inte ansöka själv, måste betala av min skuld. Men min smabo hade samma problem (sparbank/swedbank). Hon ringde in och frågade. Tydligen måste man skriva även sista siffrorna på clearing och kontonummer också och skita i att använda bindestreck. Efter det funkade det för henne.
De har jag gjort

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp