Vet någon vad EASY EMERGES är, de erbjuder lån på 600000 med liten ränta på 2% i tio år och snabb utbetalning, de vill ha alla uppgifter en liten video där man ska vrida på huvudet fram och tillbaka och kort på legitimationen, men när jag söker på nätet efter dom hittar jag inget, blir lite misstänksam och tänker att det låter för bra för att vara sant. Vad tror ni?
- Meddelanden
- 1 487
- Mottagna reaktioner
- 778
- Poäng
- 677
Scam.Vet någon vad EASY EMERGES är, de erbjuder lån på 600000 med liten ränta på 2% i tio år och snabb utbetalning, de vill ha alla uppgifter en liten video där man ska vrida på huvudet fram och tillbaka och kort på legitimationen, men när jag söker på nätet efter dom hittar jag inget, blir lite misstänksam och tänker att det låter för bra för att vara sant. Vad tror ni?
- Meddelanden
- 3 104
- Mottagna reaktioner
- 1 388
- Poäng
- 1 057
Låter det för bra för att vara sant som du säger så..Vet någon vad EASY EMERGES är, de erbjuder lån på 600000 med liten ränta på 2% i tio år och snabb utbetalning, de vill ha alla uppgifter en liten video där man ska vrida på huvudet fram och tillbaka och kort på legitimationen, men när jag söker på nätet efter dom hittar jag inget, blir lite misstänksam och tänker att det låter för bra för att vara sant. Vad tror ni?
- Meddelanden
- 482
- Mottagna reaktioner
- 310
- Poäng
- 477
2024 och "banker" ber dig identifiera dig med en video där du vrider på huvudet med ett papper i handen.. Kom igen nu haha
- Meddelanden
- 188
- Mottagna reaktioner
- 123
- Poäng
- 297
Biometrisk identifiering är nog det de är ute efter (vilket inte är ovanligt), inte spela in en video..2024 och "banker" ber dig identifiera dig med en video där du vrider på huvudet med ett papper i handen.. Kom igen nu haha
Men, i ovan fall så låter det som en scam ja med tanke på att banken är helt okänd och räntan är så låg.
- Meddelanden
- 188
- Mottagna reaktioner
- 123
- Poäng
- 297
Hur kom du i kontakt med dom?Vet någon vad EASY EMERGES är, de erbjuder lån på 600000 med liten ränta på 2% i tio år och snabb utbetalning, de vill ha alla uppgifter en liten video där man ska vrida på huvudet fram och tillbaka och kort på legitimationen, men när jag söker på nätet efter dom hittar jag inget, blir lite misstänksam och tänker att det låter för bra för att vara sant. Vad tror ni?
jag sökte på internet efter lån, det står att de inte är nån bank utan nåt finansieringsbolag, de erbjuder flera krediter till företag och privatpersonerHur kom du i kontakt med dom?
- Meddelanden
- 2 052
- Mottagna reaktioner
- 1 148
- Poäng
- 897
Fast nej det gör dom inte. Dom luras.jag sökte på internet efter lån, det står att de inte är nån bank utan nåt finansieringsbolag, de erbjuder flera krediter till företag och privatpersoner
- Meddelanden
- 31 796
- Mottagna reaktioner
- 16 710
- Poäng
- 11 977
Nej det gör ingen. Man blir bara blåst av domLånade du med dom.
- Meddelanden
- 1 327
- Mottagna reaktioner
- 605
- Poäng
- 637
2 nya konton o båda nämner denna sida i 2 nya inlägg..... HmmmNej det gör ingen. Man blir bara blåst av dom
Nej, jag förstod att det var bluffLånade du med dom.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.