Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

vi vald komplett bank utan komplettering!

Hej!
Efter jag har pratat med min sambo hon ställt sig upp att hjälpa mig!
vi har sökt ett lån på advisa det bäste förslaget var ica bank men det hade lösenkrav därför har vi vald komplett bank utan komplettering! Vi har fått en mail efter 30 min att lånet är beviljat och ville att vi skriver konto nummer vilket vi gjorde! Betyder att allt är klar eller? Hur lång tar det tid att pengarna hamna på kontot? ränta var inte så bra det var på 12%!

Vad fick du för förslag från Ica och vad hade du för förutsättningar?
Har sökt 250000kr, min sambos förutsättningar var 320000kr inskomst 6ff, 6000kr underskott och hennes uc låg på 3,7%! ica bank kom med bästa räntan på 180000 men med lösenkrav! Vi kunde ej ta det eftersom vi ska samla mina lån!

En sak som inte jag förstår om man tar samla lån. Att man inte godkänner lösenkrav?

Komplett Bank kommer mest troligt att be er om lösenuppgifter så fort ni har signerat avtalet(om det inte blir avslag direkt efter att ni signerat). Jag sökte lån för någon vecka sen och handläggaren jag pratade med sa att Komplett i 9 fall av 10 ber om kompletteringar även fast det kanske inte står direkt hos förmedlaren. Hoppas det blir bra för er dock! Fick ni några andra förslag förutom Komplett och Ica?

Komplett bank har godkänt mig ett antal gånger och fyllt i allt men sen efter signering har jag fått avslag! Tyvärr hänt varje gång och är väl ganska bra för min del då det tydligen visas som en kredit på uc. Dock har ni mycket större chans då mina förutsättningar var mycket sämre.

Komplett Bank kommer mest troligt att be er om lösenuppgifter så fort ni har signerat avtalet(om det inte blir avslag direkt efter att ni signerat). Jag sökte lån för någon vecka sen och handläggaren jag pratade med sa att Komplett i 9 fall av 10 ber om kompletteringar även fast det kanske inte står direkt hos förmedlaren. Hoppas det blir bra för er dock! Fick ni några andra förslag förutom Komplett och Ica?
Isåfall kan vi välja avida istället fast 20000kr mindre dem erbjudit 180000kr samma som ica! Förresten vi har fått sms att vi har fått erbjudande från collector också men det fanns inte på mina sidor på advisa därför vi ska ringa och dubbelkolla med advisa imorgon om dem gav bättre erbjudande då vi dra ur på komplett och väljer collector eller avida!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp