Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

vi vald komplett bank utan komplettering!

Komplett bank har godkänt mig ett antal gånger och fyllt i allt men sen efter signering har jag fått avslag! Tyvärr hänt varje gång och är väl ganska bra för min del då det tydligen visas som en kredit på uc. Dock har ni mycket större chans då mina förutsättningar var mycket sämre.
Min plan var att samla mina lån på mitt namn på juli men Northmil gav mig en misskött kredit då blev kaos! Men min sambo har hjälpt mig med att söka lån på hennes namn tills min uc bli bättre och kan söka lån själv!
Men isåfall om komplett kommer neka då ta vi avida istället! Vi ska ändå ringa till advisa imorgon fråga angående collector eftersom vi har fått en sms att vi har fått en låneförslag från collector också men det dykt inte upp på mina sidor därför vi ska och kolla upp kanske collector gav bättre erbjudande och bättre rönta, hoppas på det för att jag tycker collector är ganska bra och göra med!

Vi har ringt till advisa idag, fick veta att collector gav låneförslag på hela sökt beloppet 250000kr med 10% ränta! Skt va skönt då vi valt collector istället! Han skulle skicka meddelande till komplett och avbryta ansökan där och meddela till collector att vi valt collector!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp