• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Viktig information till spelmissbrukare. Spelpaus.se

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Jag håller helt med här att spelbolagen skall göra rätt för sig och återbetala varje krona man felaktigt förlorat! Men också rätt logiskt att de behåller felaktiga vinster.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 358
Mottagna reaktioner
794
Poäng
677
Jag håller helt med här att spelbolagen skall göra rätt för sig och återbetala varje krona man felaktigt förlorat! Men också rätt logiskt att de behåller felaktiga vinster.

Det är ju jobbigt att det gör det men väldigt bra. Det gör för min egen del att det blir lättare att stå emot att försöka kringgå olika spärrar.

På samma sätt som jag försökt hålla mig ifrån oseriösa bolag tidigare, man våga inte lita på att man skulle få ut eventuella vinster.

Så som du säger det är logiskt men också riktigt bra om man kan använda det som en hjälp till avhållsamhet.

Och att man kan få insatsen tillbaka är faktiskt inte självklart men rätt och bra.
 

ettib

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Juni 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Tips, om ni inte vet redan...ska handla om spelmissbruk på TV4 nu på morronen
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp