Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vilka lånar ut? Om man har 25% risk, en bet.anm.

Om man har 25% risk, en bet.anm och ett registrerat försök till utmätning.
Båda anmärkningarna är 24 månader + gamla.

Vilka sidor kan man låna hos?
Jag fick bara lån på Euroloan via Lendo men bara 5.000 när jag sökte 20.000.

Kan inte låna hos cashbuddy, cash2you, goodcash, nätlån, ncfinance, daypay och lånalåna.
Har jag missat någon sida?

Bara testa alla som tar Bisnode och Creditsafe(om nån nu för tiden) till att börja med

Credway nekar om anmärkningen är ifrån kredit/finansbolag.

Avstängd på egen begäran hos: Meddelandelån, vivus, onea, viaconto, kortlån, ferratum, smspengar, folkia, brixo, cashbuddy, cash2you, goodcash.

Har aktiva lån hos: Nc, nätlån, daypay och lånalåna.
Nekad hos: Kontantfinans, freedom finance, lendo förutom euroloan som gav futtiga 5.000.

Finns det absolut ingenting annat? Tråkigt att axcept och 247 credit la ner. Fick låna där. Inga mer sidor som de?

De enda jag har kvar att pröva är frogtail, nettofinans, kreditidag. Tror ni att någon kan acceptera utm.försöket?

extra kosing, slantar. Det är det viktigt med bra kreditscore hos bisnode.

Utmätningsförsök i registret hos Kronofogden är 100 ggr värre än betalningsanmärkning..Har varit i samma sits själv..
Sorry, den anmärkningen stoppar dig hos 99% av både SMS och andra typer av lån..

Hade inga anmärkningar kvar eller skuldsaldo och 500.000+ i inkomst efter en period av löneutmätning..Men blev stoppad hos ALLA pga "Utmätningsförsök" som anmärkning. Dagen efter den försvann fick jag vilket lån jag ville..

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp