1. Zmarta - Forumets favorit 2. Lendo - Ett bra alternativ 3. Brixo Privatlån - Ingen UC 4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande 5. Klaralån - Lån utan UC 6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande 7. Lumify - Lån utan UC 8. Kredio - Lån utan UC 9. Ferratum - Lån utan UC 10. Brixo - Lån utan UC 11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vilka långivare har lägst ränta? Erfarenhet och Tips
3.65 på sevenday 4 blankt tror jag på marginalen. Vet inte riktigt vilka förutsättningar jag haft. Gissar betyg bättre än 1. Kanske 2 3 förfrågningar.. äger fastigheter inkomst 500 något
Tack för svar Lasseman. Sevenday är, enligt din erfarenhet, inte intresserad av att lösa andra lån om det är så att man söker ett belopp hos dem som motsvarar ens andra skulder (i mitt fall två lån)? Har bra förutsättningar i övrigt.
Har fått uppfattningen att dom helst lånar ut nya pengar som ska användas till något, köpa en båt eller renovera eller liknande snarare än att don vill finansiera andra lån, men det är inget jag har facit på att det är så, det är min uppfattning bara.
Kör via lendo kan säkert någon nappa. Flera verkar fått bra erbjudanden från tex forex där