Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vilka rapporterar till UC?

Hej mina vänner.
Någon som sitter på information angående rapportering till UC?
Det jag skulle vilja veta är om Slantar/Pluskan rapporterar in befintligt lån till UC?.
Vet att dom tar Bisnode vid ansökan men det är ju allt fler som rapporterar till UC så man blir lite nojjig, vill inte att något mer ska synas där.
För övrigt om någon skulle vilja tipsa om andra aktörer som lånar ut 30-50k
med Bisnode men som ej rapporterar in till UC?.
Tacksam för svar.

Med vänlig hälsning.

Hej mina vänner.
Någon som sitter på information angående rapportering till UC?
Det jag skulle vilja veta är om Slantar/Pluskan rapporterar in befintligt lån till UC?.
Vet att dom tar Bisnode vid ansökan men det är ju allt fler som rapporterar till UC så man blir lite nojjig, vill inte att något mer ska synas där.
För övrigt om någon skulle vilja tipsa om andra aktörer som lånar ut 30-50k
med Bisnode men som ej rapporterar in till UC?.
Tacksam för svar.

Med vänlig hälsning.
Har du en ren och fin Bisnode så skulle jag rekommendera Wästgöta, dem rapporterar inte till UC.

Tack för svar!, jag har ansökt på Wästgöta för ett par månader sedan med avslag tyvär. Sökte 250k.. blev inte erbjuden någonting, (kanske just därför?). Hade en 5a om jag inte missminner mig. Borde haft bättre kan jag tycka.Såg nu att Pluskan inte lånar ut längre, det jag söker är lån likt Fairlo och Slantar. Alltså lån med inte allt för kassa vilkor och dyra kostnader, där man kan låna säg 20-50k som i sin tur inte rapporteras in till UC. Vill städa bort lite från min UC.

Allt gott.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp