NejVarför inte? Det har gått för mig med inkomst på 172000 och då hade jag ganska stor underskott också.
Många banker har ju minimumkrav på 100.000 som årsinkomst
Med årsinkomst 172000 (2018) och nuvarande inkomst är runt 250000 (jag angav dock den nya inkomsten i ansökan) så jag sökte runt 180.000 och fick erbjudande från Ikano då. Några andra erbjudanden fick jag ocksåHur mycket lånade du då?
Jo det hade jag. Samlade krediter/lån som syns på UC.Hade du några krediter då på UC
Samlade du lån plus kontant utbetalning ochså? Vill med samla med samma förutsättningar typ 100000 men har 45000 i skulder och behöver lösa smslån, de kanske inte vill man ska lösa lån plus låna meraJo det hade jag. Samlade krediter/lån som syns på UC.
Ikano har ju egentligen att dem löser lånen åt en (om man väljer samla) som är bankgironummer bara (ej plusgiro) men jag angav alla ändå. Fick större summa på kontot pga att det flesta banker hade plusgironummerSamlade du lån plus kontant utbetalning ochså? Vill med samla med samma förutsättningar typ 100000 men har 45000 i skulder och behöver lösa smslån, de kanske inte vill man ska lösa lån plus låna mera
Ikano har ju egentligen att dem löser lånen åt en (om man väljer samla) som är bankgironummer bara (ej plusgiro) men jag angav alla ändå. Fick större summa på kontot pga att det flesta banker hade plusgironummer
Endel Banker har lösenkrav men beror på förutsättningar också