Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilken lånförmedlare med 5.51% UC risk?

Hej!

Vilken lånförmedlare bör man ansöka på med 5.51% UC risk? Har redan 500k blanco registerat och cirka 8-9 förfrågningar, varav fyra de senaste 2 månaderna. Behöver göra en ansökan nu nästa vecka men osäker på var jag ska söka, är en ren chansning och vill inte vänta.

Senaste förfrågan jag gjorde var via Advisa och en månad innan dess via Lendo och Sambla, så vet inte om det är lönt och använda samma förmedlare igen. Antar att jag letar efter ett lån på runt 50-100k på runt 10-17%(inser att det är värdelöst, men det är det jag kommer acceptera, inte högre)

Beviljades du något på senaste ansökningarna?

Blev beviljad 150k senast istället för sökta 250k. Skulle vilka söka 100k igen, kommer öka årsinkomst nu från 440k till över 600k så fort uc uppdaterats(inget fast arbete). Underskott går från 27k till 32k. Fick skattebeskedet igår.

Hade det annars varit möjligt och ansöka igen på 250k via förmedlaren och baka ihop lånet + de nya 100k? Dvs går det att till och börja med köra 250k och sen sänka summan till 100k

Vilken förmedlare du nyttjar spelar nog mindre roll, de flesta har ungefär samms banker.

Såg att zmarta har både remember och bank norwegian. Aldrig haft dem tidigare så funderar på och testa den förmedlaren, dock nästan inga här på forumet som verkar använda zmarta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp