Samma .. Inte stor skillnad, Jag vill undvika banker med dålig erfarenhetSkulle mer tänka på vilken ränta man får.
- Meddelanden
- 30
- Mottagna reaktioner
- 6
- Poäng
- 32
SevendaySamma .. Inte stor skillnad, Jag vill undvika banker med dålig erfarenhet
- Meddelanden
- 303
- Mottagna reaktioner
- 105
- Poäng
- 307
Ja de tar nästan alltid BisnodeJag skulle nog valt Sevenday men är allt klappat och klart? För Sevenday kan ta Bisnode utöver uc har jag hört.
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Och då kan det finnas risk att de nekar i efterhand?Ja de tar nästan alltid Bisnode
5.30 %Vilken ränta har du fått fr BN?
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Det var inte så högt som de brukar ge.
Om jag väljer BN signerar bank-ID så frågar de av någon anledning för mycket.. Kan jag välja senare Nordax eller lendo renove alla erbjudanden så snart jag väljer ett?Men i din andra tråd skrev du att BN har lösenkrav?
Välj Nordax då, verkar enklast.
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Det kan jag tyvärr inte svara påOm jag väljer BN signerar bank-ID så frågar de av någon anledning för mycket.. Kan jag välja senare Nordax eller lendo renove alla erbjudanden så snart jag väljer ett?
- Meddelanden
- 10 155
- Mottagna reaktioner
- 6 683
- Poäng
- 4 477
Nej, jag tror att det inte är möjligt att välja mer än ett lån.Om jag väljer BN signerar bank-ID så frågar de av någon anledning för mycket.. Kan jag välja senare Nordax eller lendo renove alla erbjudanden så snart jag väljer ett?
Ber de om någon extra information? Eller bara signera bank-ID Om erbjudandet säger singers med Bank-ID?Nordax fick min väninna samlingslån hos och hon fick utbetalt hela summan och fick själv lösa in sina lån.
- Meddelanden
- 10 155
- Mottagna reaktioner
- 6 683
- Poäng
- 4 477
De stod lösenkrav men sen betalade de ut utan det. Signering via BankID ja.Ber de om någon extra information? Eller bara signera bank-ID Om erbjudandet säger singers med Bank-ID?
Sevenday är bästa 4,56% men för 6 är och behöver lonespecifikationer
Nordax 5,80% för 7 är bara signera med Bank-ID
Bank Norwegian 5,30% för 7 är ( lösenkrav finns )
Jag vill ta Nordax om bara kräver bank-id-signatur men vet inte hur lånen bearbetas... frågar bankerna mer efter Signera med bank-id?
Nordax 5,80% för 7 är bara signera med Bank-ID
Bank Norwegian 5,30% för 7 är ( lösenkrav finns )
Jag vill ta Nordax om bara kräver bank-id-signatur men vet inte hur lånen bearbetas... frågar bankerna mer efter Signera med bank-id?
Tog de Bisnode också? Jag vill välja Seven och ge lönebesked men alla säger att de tar nästan alltid Bisnode .. Kommer att effekt beslut ?Skulla ta Sevenday fick lån där 3,6% förra veckan. Inget strul
Kan jag fråga vad var din UC- eller Kreddy-poäng för att jämföra mina chanser? De fråga mig bara om lonespecifikations men det ok jag har dettUc plus Bisnode, inga kompletteringar pengar på kontot efter 3 dagar. UC 0,3, Bisnode 9.
- Meddelanden
- 1 073
- Mottagna reaktioner
- 465
- Poäng
- 557
dom har redan tagit en Bisnode på dig samtidigt som du sökte hos låneförmedlaren, samma sak med Nordax. du kommer snart att få en kopia på upplysningen av Bisnode, du kan även logga in på Bisnode så ser du att upplysningen redan är tagen.Tog de Bisnode också? Jag vill välja Seven och ge lönebesked men alla säger att de tar nästan alltid Bisnode .. Kommer att effekt beslut ?
erbjudandet som du har fått är efter att dom redan har kollat dig hos både UC och Bisnode
Jag fick bara UC från Kivra. Jag har inget konto på Bisnode, om jag loggar in nu med bank-id tar de en annan Bisnode?dom har redan tagit en Bisnode på dig samtidigt som du sökte hos låneförmedlaren, samma sak med Nordax. du kommer snart att få en kopia på upplysningen av Bisnode, du kan även logga in på Bisnode så ser du att upplysningen redan är tagen.
erbjudandet som du har fått är efter att dom redan har kollat dig hos både UC och Bisnode
- Meddelanden
- 1 073
- Mottagna reaktioner
- 465
- Poäng
- 557
det tar några dagar innan du får från Bisnode i Kivra, men det kommer.Jag fick bara UC från Kivra. Jag har inget konto på Bisnode, om jag loggar in nu med bank-id tar de en annan Bisnode?
du kan logga in här, men du ser inte så mycket information, men det bör stå att Sevenday och Nordax har tagit upplysning
Min Upplysning – Logga in
På Min Upplysning kan du se din kreditprofil helt gratis. Få alla upplysningskopior från Dun & Bradstreet digitalt. Bevaka dina personuppgifter och se ditt kreditscore med Min Bevakning och bevaka företag med Företagsbevakning.
www.minupplysning.se
du hade rätt, i morse fick du Bisnode för Nordax & Sevendaydet tar några dagar innan du får från Bisnode i Kivra, men det kommer.
du kan logga in här, men du ser inte så mycket information, men det bör stå att Sevenday och Nordax har tagit upplysning
ingen upplysning tas för att du loggar inMin Upplysning – Logga in
På Min Upplysning kan du se din kreditprofil helt gratis. Få alla upplysningskopior från Dun & Bradstreet digitalt. Bevaka dina personuppgifter och se ditt kreditscore med Min Bevakning och bevaka företag med Företagsbevakning.www.minupplysning.se
- Meddelanden
- 883
- Mottagna reaktioner
- 419
- Poäng
- 537
UC 0,3Kan jag fråga vad var din UC- eller Kreddy-poäng för att jämföra mina chanser? De fråga mig bara om lonespecifikations men det ok jag har dett
- Meddelanden
- 31 751
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
- Meddelanden
- 787
- Mottagna reaktioner
- 775
- Poäng
- 657
Yes, så länge du inte signerat/fått lånet så kan du kontakta Lendo och välja ett annat erbjudande. Jag gjorde så när Ikano krånglade med post signering.Om jag väljer BN signerar bank-ID så frågar de av någon anledning för mycket.. Kan jag välja senare Nordax eller lendo renove alla erbjudanden så snart jag väljer ett?
- Meddelanden
- 883
- Mottagna reaktioner
- 419
- Poäng
- 537
Råkade ut för samma problem för ett år sedan hos Lån&Spar Bank, kontaktade Advisa och dem aktiverade ansökan igen så jag kunde välja någon annan långivare istället.Om jag väljer BN signerar bank-ID så frågar de av någon anledning för mycket.. Kan jag välja senare Nordax eller lendo renove alla erbjudanden så snart jag väljer ett?
SevenDay var inte ett bra val, De ber om för mycket information och kontaktade mig inte ens. först ber de om lönebesked så jag laddar upp och signerar dokumentet.. Första gången jag kontaktade dem för att verifiera mitt bankkonto eftersom det var problem med deras system efter att ha loggat in med mitt bank-ID. Efter att ha skrivit på kontraktet och lovat att betala inom 2-3 dagar ringde jag den tredje dagen och de frågade vad lånet var för och jag sa att jag skulle betala min frus lån och köpa en bil. 4 dagar senare ringde jag för att bekräfta att de har rätt bankkonto och de ber om mitt körkort och faktura för min frus lån, Löjligt!!
Nu ringer de efter 8 dagar i slutet av veckan säger att vi inte kommer att acceptera ditt lån.. den värsta upplevelsen någonsin!!
de andra erbjudandena bad inte om lönebesked eller inget .. är detta normalt från banken ?!
Nu ringer de efter 8 dagar i slutet av veckan säger att vi inte kommer att acceptera ditt lån.. den värsta upplevelsen någonsin!!
de andra erbjudandena bad inte om lönebesked eller inget .. är detta normalt från banken ?!
- Meddelanden
- 31 751
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
SevenDay var inte ett bra val, De ber om för mycket information och kontaktade mig inte ens. först ber de om lönebesked så jag laddar upp och signerar dokumentet.. Första gången jag kontaktade dem för att verifiera mitt bankkonto eftersom det var problem med deras system efter att ha loggat in med mitt bank-ID. Efter att ha skrivit på kontraktet och lovat att betala inom 2-3 dagar ringde jag den tredje dagen och de frågade vad lånet var för och jag sa att jag skulle betala min frus lån och köpa en bil. 4 dagar senare ringde jag för att bekräfta att de har rätt bankkonto och de ber om mitt körkort och faktura för min frus lån, Löjligt!!
Dom får ju begära in det underlag dom vill
Är min kreditpoäng dålig ? Hur man kan fixar kreditpoäng ? Jag har bara ett kreditkort för 20 000 gräns och betalar alltid mer än minsta Månadsfaktura!Dom får ju begära in det underlag dom vill
- Meddelanden
- 31 751
- Mottagna reaktioner
- 16 680
- Poäng
- 11 977
Är min kreditpoäng dålig ? Hur man kan fixar kreditpoäng ? Jag har bara ett kreditkort för 20 000 gräns och betalar alltid mer än minsta Månadsfaktura!
Hur ska jag veta hur den är? Ladda ner appen kreddy och kolla dig själv där.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.