• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vilket inkasso har Klarna?

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Dom har väl groteskt många ärenden som förfaller till inkasso att det är för mycket för ett inkassobolag att ta i kanske?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 569
Mottagna reaktioner
2 458
Poäng
1 527
Har för mig att de kan skilja lite på om de är månadsfaktura / delbetalningskonto också som går till inkasso. :)
 

RK33

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
11 Oktober 2021
Meddelanden
231
Mottagna reaktioner
53
Poäng
177
Har för mig att de kan skilja lite på om de är månadsfaktura / delbetalningskonto också som går till inkasso. :)
Ja verkar vara så när jag tittar på detaljerna. Hade ju dock varit smidigare att ha på samma :)
 

Angelalove84

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
18 November 2021
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Mitt och frugans hamnade på Modhi collect. Hur schyssta som helst gav oss 36mån avbetalning mitt 45000 o frugans 30000 betalar tillsammans 2500kr/mån utan ränta gjort det i över ett år hur schyssta tänk om alla inkasso kunde varit det, Alektum är riktiga rövhattar efter Nordax inkasso
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787
Mitt och frugans hamnade på Modhi collect. Hur schyssta som helst gav oss 36mån avbetalning mitt 45000 o frugans 30000 betalar tillsammans 2500kr/mån utan ränta gjort det i över ett år hur schyssta tänk om alla inkasso kunde varit det, Alektum är riktiga rövhattar efter Nordax inkasso
Nordax har väl inget eget inkasso?

Det är enklare för mohdi som köpt skulden från klarna, dom får göra som dom vill då.
 

Angelalove84

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
18 November 2021
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Nordax har väl inget eget inkasso?

Det är enklare för mohdi som köpt skulden från klarna, dom får göra som dom vill då.
Nej det har de inte det var Lowell de anlitade de var riktiga skurkar först erbjuda avbetalningsplan sen pissa på oss o lämnade ärendet till kronofogden så jävla pissigt attityd från dem per telefon.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787
Nej det har de inte det var Lowell de anlitade de var riktiga skurkar först erbjuda avbetalningsplan sen pissa på oss o lämnade ärendet till kronofogden så jävla pissigt attityd från dem per telefon.
Bra, då var det utrett.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp