Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vill bara bryta ihop totalt ! Vore tacksam för hjälp.

Som ni sa så lå ja alla kort på bordet till sist o nu har ja öppna upp mig till fullo iaf. O så sjukt dåligt man kan må när man ställer till de,så de får gå eller brista tänkte ja... min sambo kommer stötta/hjälpa mig till 100% o glad att jag hade sökt hjälp över detta ! Men som sagt så är de ju bara början....vad komma skall nu framöver ??? Kommer de bli bättre bara ja kommer till budget/rådgivningen ? O tusen tack ni som ger mig tips på vägen !

Vad sa jag till dig???
Det kommer att bli bra :)!

Hoppas att du lyder mig i steg 3 med - Börja behandla din spelsjukdom :)

Ja som sagt Evelina så har hon förståt att de varit något....när ja knappt äter,sover,tränar,positiv till allt som jag varit tidigare ! Men nu har ja sagt som de är iaf... o sista ja vill är att familjen ska bli drabbad vad ja SJ har ställt till de med. Hade ja inte skrivit här o fått råd hur ja skulle gå till väga så har ja nog gått ännu längre i min bubbla (har nog funderat/mått dåligt 1år nu).... så tack ännu än gång alla som ger mig råd nu på vägen ! Jag har beslutat att jag vill gå vidare i livet så då kommer ja ta tag i problemet!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp