• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vill bara bryta ihop totalt ! Vore tacksam för hjälp.

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 265
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Som ni sa så lå ja alla kort på bordet till sist o nu har ja öppna upp mig till fullo iaf. O så sjukt dåligt man kan må när man ställer till de,så de får gå eller brista tänkte ja... min sambo kommer stötta/hjälpa mig till 100% o glad att jag hade sökt hjälp över detta ! Men som sagt så är de ju bara början....vad komma skall nu framöver ??? Kommer de bli bättre bara ja kommer till budget/rådgivningen ? O tusen tack ni som ger mig tips på vägen !


Vad sa jag till dig???
Det kommer att bli bra :)!

Hoppas att du lyder mig i steg 3 med - Börja behandla din spelsjukdom :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Micko

Medlem
Poäng: 47
Blev medlem
23 Maj 2018
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
16
Poäng
47
Ja som sagt Evelina så har hon förståt att de varit något....när ja knappt äter,sover,tränar,positiv till allt som jag varit tidigare ! Men nu har ja sagt som de är iaf... o sista ja vill är att familjen ska bli drabbad vad ja SJ har ställt till de med. Hade ja inte skrivit här o fått råd hur ja skulle gå till väga så har ja nog gått ännu längre i min bubbla (har nog funderat/mått dåligt 1år nu).... så tack ännu än gång alla som ger mig råd nu på vägen ! Jag har beslutat att jag vill gå vidare i livet så då kommer ja ta tag i problemet!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp