• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vill bara bryta ihop totalt ! Vore tacksam för hjälp.

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Hur har det gått för dig Micko?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

495509

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
25 Maj 2018
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Finns det ingen kommun i närheten där man kan gå på skuldrådgivning? Jag gick ett tag på sånt i en annan kommun då jag tänkte lite som du att alla känner alla. Om det var så du menade?
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Bra det är ett första steg! Har du övervägt att prata med din sambo?
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 202
Mottagna reaktioner
1 077
Poäng
897
Hur gick det med sambon? :)
 

Micko

Medlem
Poäng: 47
Blev medlem
23 Maj 2018
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
16
Poäng
47
Som ni sa så lå ja alla kort på bordet till sist o nu har ja öppna upp mig till fullo iaf. O så sjukt dåligt man kan må när man ställer till de,så de får gå eller brista tänkte ja... min sambo kommer stötta/hjälpa mig till 100% o glad att jag hade sökt hjälp över detta ! Men som sagt så är de ju bara början....vad komma skall nu framöver ??? Kommer de bli bättre bara ja kommer till budget/rådgivningen ? O tusen tack ni som ger mig tips på vägen !
 

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 113
Poäng
1 367
Som ni sa så lå ja alla kort på bordet till sist o nu har ja öppna upp mig till fullo iaf. O så sjukt dåligt man kan må när man ställer till de,så de får gå eller brista tänkte ja... min sambo kommer stötta/hjälpa mig till 100% o glad att jag hade sökt hjälp över detta ! Men som sagt så är de ju bara början....vad komma skall nu framöver ??? Kommer de bli bättre bara ja kommer till budget/rådgivningen ? O tusen tack ni som ger mig tips på vägen !
Jag tror att du kommer uppleva besöket hos budget- och skuldrådgivaren positivt, inte minst eftersom du kan vara fullständigt ärlig med dina skulder, hur de uppkommit etc. Dom träffar såna som oss (skuldsatta) varje dag och kommer inte att döma eller vara anklagande utan börja titta på lösningar.
Bra jobbat hittills!
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Men så stort av dig att du berättade, förstod hon att något var knasigt? Jag vet inte vad dina förhoppningar är med skuld&budgetrådgivare är.. jag hade hoppats på att min trollade bort allt men sån tur hade jag ju inte.. när ska du dit första gången? Ni kommer gå igenom hur situationen har uppkommit och börja reda ut... det tar en stund att få kontroll på läget, tyvärr inte bara en timme... äger ni någon bostad du och sambon?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp