Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus efter fogden?

Hade ett lån hos vivus som gick till fogden. Har nu betalat och fick ett sms att min kreditgräns höjts och att jag kan låna igen om en vecka.

Vad tror ni, godkänner dom lån efter KFM? Har under tiden ärendet varit försökt hos onea, men fått avslag. Funkar de o låna där när vivus är betalt tror ni? Där kan man ju dela på 3mån..

Hade ett lån hos vivus som gick till fogden. Har nu betalat och fick ett sms att min kreditgräns höjts och att jag kan låna igen om en vecka.

Vad tror ni, godkänner dom lån efter KFM? Har under tiden ärendet varit försökt hos onea, men fått avslag. Funkar de o låna där när vivus är betalt tror ni? Där kan man ju dela på 3mån..

Hade lån på avbetalningsplan hos vivus, en vecka efter slutbetalning gick det låna både där och hos Onea, vilket ej gick under tiden jag betalade av, så det ska nog funka för din del med.

Vivus är ett företag som skiter fullständigt i kundernas ekonomi. Har du fullbetalat din skuld är det bara att sätta dig i skiten igen. Det har dom ingenting emot. Deras mål är helt enkelt förlängningsavgifterna! Inte undra på att dom pippar en med samtal sekunden efter att man "missat" förfallodagen.

Vivus skickade mitt ärende till KFM, jag har betalat nu, tar de tillbaka betalningsföreläggandet då? Vill verkligen inte få en anmärkning!

Vivus skickade mitt ärende till KFM, jag har betalat nu, tar de tillbaka betalningsföreläggandet då? Vill verkligen inte få en anmärkning!

Varför skickade de ditt ärende till KFM. Varför gick det inte till inkasso först? Väntar själv på att de ska höra av sig då jag förlängt 1 år nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp