Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus, hur stora är oddsen att få lån?

Hej gick igenom kreditprövning.

De kontaktade mig nu ang styrka min lön, skickade in via Mail nu lönespeccar o anställningsbevis.

Hur lätt är det at få lån från dessa? Sökte 2500kr med 16700 i lön
Utan betalningsanmärkning o allt sånt.

Hur stora är oddsen att få lån?

Det är lätt att få lån av dessa. Ett gott råd... betala tillbaka så fort du kan och låna inte där mer.

Rapporterar skulden till UC. Så du vet!

Wow okej kanske inte bästa låneföretagen.

Men får betala bort direkt i maj.

Men när jag skickade in 3 senaste lönespeccar tror ni det kommer räcka eller kräver de massa annat?

Wow okej kanske inte bästa låneföretagen.

Men får betala bort direkt i maj.

Men när jag skickade in 3 senaste lönespeccar tror ni det kommer räcka eller kräver de massa annat?
för mig räckte det med lönespecar och blev beviljad med mkt lägre inkomst än vad du har.

Sök på Vivus här i forumet så kommer du förstå varför så många känner att vivus är bland de värsta långivarna som finns.
Jag rätt så säker på att när du betalat tillbaka ditt lån så kommer du bli erbjuden högre lån så tänk dig bara noga innan du nappar.

för mig räckte det med lönespecar och blev beviljad med mkt lägre inkomst än vad du har.

Sök på Vivus här i forumet så kommer du förstå varför så många känner att vivus är bland de värsta långivarna som finns.
Jag rätt så säker på att när du betalat tillbaka ditt lån så kommer du bli erbjuden högre lån så tänk dig bara noga innan du nappar.

Läste nu. Såg inte så bra ut må jag säga :D De är inte så kräsna med vad för inkomst man har va? Bara att man har en fast inkomst? De verkar vilka få folk att låna av dem till nästan vilket pris som helst.

Läste nu. Såg inte så bra ut må jag säga :D De är inte så kräsna med vad för inkomst man har va? Bara att man har en fast inkomst? De verkar vilka få folk att låna av dem till nästan vilket pris som helst.
Korrekt uppfattat!
Om du är sen så kommer de jaga dig dagligen med samtal, sms och mejl. Otroligt svårt att få avbetalningsplan hos dem, en förlängningsavgift som gör att du betalar massor men lånet minskar knappt, hotar med inkasso men har inget riktigt inkasso och skickar dig till Kfm.
Nu har jag varnat dig ;)

Hoppas alla slutar att ta lån via sådana gamar som Vivus och Viaconto. Tänk dig för nu TS, då åker på en ff hos UC för ynka 2 500:-
Finns andra betydligt bättre som tar Creditsafe, typ Credway, Ferratum (det nya lånet)

förstår nu att de är skit, får ta pengarna om jag nu får lånet o sen betala tillvaka direkt.

Hur lång tid tar de att granska en ansökan ? 10:30 imorse sa de att de granskade ansökan o 16:38 i dag sa de att de fortfarande granskade haha

Inga problem för min del de ringde och dubbelkollade de uppgifterna jag angett. Har ingen anmärkning men många UC förfrågningar vilket ställer till det när man vill ta andra lån oftast..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp