Grattis till det, vad gäller Onea så gör du som jag gjorde fast tvärtom när jag fick min avbetalningsplan hos Onea mejlade jag Vivus och talade om att jag fått avbetalningsplan hos Onea och vilka villkor jag fick och eftersom båda är 4Finance så förväntade/antog jag att jag skulle få samma villkor på avbetalningsplan hos dem. Alltså du mejlar Onea och talar om villkor på din avbetalningsplan hos Vivus och att du vill ha avbetalningsplan till samma villkor hos Onea också.
Funkade det?Grattis till det, vad gäller Onea så gör du som jag gjorde fast tvärtom när jag fick min avbetalningsplan hos Onea mejlade jag Vivus och talade om att jag fått avbetalningsplan hos Onea och vilka villkor jag fick och eftersom båda är 4Finance så förväntade/antog jag att jag skulle få samma villkor på avbetalningsplan hos dem. Alltså du mejlar Onea och talar om villkor på din avbetalningsplan hos Vivus och att du vill ha avbetalningsplan till samma villkor hos Onea också.
Ja det gjorde det fick samma villkor hos både Vivus och OneaFunkade det?
Oj då. Kanske är värt ett försök då. Tack för tipset. Känns som dött lopp men kan ju i alla fall försöka.Ja det gjorde det fick samma villkor hos både Vivus och Onea