Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus... Plötsligt händer det, kanske...

Vet inte exakt men dom ringer, mailar och smsar väldigt fort när man är sen men ca en vecka tror jag om du har kontakt med dom under tiden.

Äntligen! Har fått till en avbetalning hos vivus! 1055kr i månaden i ett år. Trodde jag aldrig, bara vidriga Onea kvar att bråka med!

Äntligen! Har fått till en avbetalning hos vivus! 1055kr i månaden i ett år. Trodde jag aldrig, bara vidriga Onea kvar att bråka med!
Grattis till det, vad gäller Onea så gör du som jag gjorde fast tvärtom när jag fick min avbetalningsplan hos Onea mejlade jag Vivus och talade om att jag fått avbetalningsplan hos Onea och vilka villkor jag fick och eftersom båda är 4Finance så förväntade/antog jag att jag skulle få samma villkor på avbetalningsplan hos dem. Alltså du mejlar Onea och talar om villkor på din avbetalningsplan hos Vivus och att du vill ha avbetalningsplan till samma villkor hos Onea också.

grattis... det är som rysk roulett att få avbetalningsplan hos dem! Precis klar med min sista avbetalning där!

Grattis till det, vad gäller Onea så gör du som jag gjorde fast tvärtom när jag fick min avbetalningsplan hos Onea mejlade jag Vivus och talade om att jag fått avbetalningsplan hos Onea och vilka villkor jag fick och eftersom båda är 4Finance så förväntade/antog jag att jag skulle få samma villkor på avbetalningsplan hos dem. Alltså du mejlar Onea och talar om villkor på din avbetalningsplan hos Vivus och att du vill ha avbetalningsplan till samma villkor hos Onea också.
Funkade det?

Jag har en skuld på Vivus på strax över 12000:- fick brev idag av dem. Betala 10000 senast 30 juni så får du rabatt på 2000:-. Det låter ju bra men men 10000:- ok kan nog fixa det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp