Lånforum.se rekommenderar
1. Sambla - Perfekt för samlingslån (tips)
2. Advisa - Jämför 32 kreditgivare
3. Lumify - Ny 2019, ingen UC
4. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Vivus sänker sin kredit

Diskussion i 'Smslån' startad av JesseTopp, 7 juni 2019.

1. Syrran

Syrran V.I.P & LF entusiast - Trofépoäng: 647

Mottagna gillanden:
    644
    Trofépoäng:
    647
    Visst är dom skit ett lån på 15000kr 2400kr i månaden vansinnigt
    Att dom får hålla på vidriga o ockerbolag!

2. Tada

Tada Gäst

Sist jag använde vivus så va det creditsafe . Ca 2 veckor sen .

Hur vet du att det är full UC ? Har du ansökt ? Att dom rapportera vet jag .

3. Mathilda

Mathilda Gäst

Jag ansökte om ett lån på vivus i måndags, men jag behövde ta ut mer efter det. Jag vet slarvigt av mig när man vet hur vivus funkar.
    Ocjh jag är säker på att sist jag hade lån hos dem och ville utöka så skulle jag betala in någon slags avgift först innan jag kunde ta ut mer kredit.
    Men det har dem tyligen tagit bort, provade att ansöka om mer efter jag hade fått pengarna, Hör och häpna, det funkade!
    Så dem verkar ha tagit bort den korkade grejen om att betala in en "avgift" för att utöka sin kredit.

Jga fick kreditupplysning från creditsafe, så dem använder inte uc till kreditupplysningen. Jag vet dock att dem rapporterar till uc,
    Men har man tur kanske dem tar till sig av vad vi som kunder tycker om det, mirakel kan ju alltid ske.

4. IHope

IHope V.I.P - Trofépoäng: 407

Mottagna gillanden:
    235
    Trofépoäng:
    407
    Den där bilden är ju att dem rapporterar in till UC (listan över dina lån och krediter som rapporterar till UC)
    Full UC är ju själva förfrågan. Inte samma sak :)

Last edited: 13 juni 2019 kl 00:27

Dela sidan