• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vw finans billån bisnode

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 301
Mottagna reaktioner
1 114
Poäng
897
Kostar bara 2000 kr en Seat ibiza med dubbdäck. Dock utan tillval. Funderar till nästa sommar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
V

Vrooom

Gäst
Poäng: 0
Min Audi kostade 550.000kr - betalade 250.000kr kontant och 300.000 på avbetalning från VW Finans.
Dom tog Bisnode.
 
S

Svag uc medel bisnode

Gäst
Poäng: 0
Vet nån om man just måste köpa från Volkswagen återförsäljare för att ha lån hos dom. Undrar desamma om bmw finans, hittade en bra bil på en firma som tar dnb finans som redan nekat mig via uc där jag har 45 risk bara för förfrågningar och har ba 40 k lån där. . Hatar uc,
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 700
Mottagna reaktioner
12 984
Poäng
9 787
Vet nån om man just måste köpa från Volkswagen återförsäljare för att ha lån hos dom. Undrar desamma om bmw finans, hittade en bra bil på en firma som tar dnb finans som redan nekat mig via uc där jag har 45 risk bara för förfrågningar och har ba 40 k lån där. . Hatar uc,

Vw vet jag inte men jag har svårt att tro att man måste shoppa vw, dom lär ju inte ha fler finansbolag för de fåtalet icke vw bilar dom säljer.

Bmwfinans har jag haft för många år sedan och det var ingen bmw, så det gick bra.
 
S

Svag uc medel bisnode

Gäst
Poäng: 0
Okej, ja tänkte om man kan köpa bil med bmw finans eller vw os en annan bilhandlare än bmw o vw
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp