Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Det ska jag göra :) Känns som roulette hela skiten, både bisnode och wästgöta. Återstår att se vad de säger.

Håller tummarna!

Fick mail idag om att de vill ha anställningsavtal också. Otroligt!

Fick mail idag om att de vill ha anställningsavtal också. Otroligt!

Då betyder det att du kommer att få lånet iallafall....Med "bara" en 7:a i betyg är ju det goda nyheter?

tyvärr så har jag ingen fast anställning. Skickade in det jag hade, så blir väl inget. Behöver inte lånet, ville bara se vad som kan ges. Återkommer :)

När du skulle ansöka om lånet, fick du skriva hur länge du hade haft anställning då?

Nej, inget sånt vad jag minns!!

Nej, inget sånt vad jag minns!!

Konstigt att just du får skicka in anställningsbevis, ingen hittills har behövt göra det. Dom kanske har tuffat till sig?

De tog kreditz och nu anställning. Så ja, försiktiga kan man lugnt säga! Hade det slutat vid kreditz, hade det varit lugnt!

De tog kreditz och nu anställning. Så ja, försiktiga kan man lugnt säga! Hade det slutat vid kreditz, hade det varit lugnt!

har du angivit fast anställning någonstans?

Brukar ju vara en vanlig fråga ang anställning.

Rimligt o kontrollera iofs

Angav ej fast anställning. Men jobbat på samma jobb 2 år nu. Angav vikarieanställning.

Angav ej fast anställning. Men jobbat på samma jobb 2 år nu. Angav vikarieanställning.

Det är nog därför dom efterfrågade anställningsavtalet men som Shakur säger så bör det vara oK.

Ska ta dig till en HipHop-bar när vi ska sänka en bärs när du hälsar på i Kalifatet!

Då fick jag erbjudande om 200 000 till 8% på 10år. 2457 i månaden. Helt ok för att inte synas på UC och med tanke på att jag inte skickade in något anställningsavtal. Bara mina lönespecar där det står att jag är vikarie på 100% sedan 2 år tillbaka.

Då fick jag erbjudande om 200 000 till 8% på 10år. 2457 i månaden. Helt ok för att inte synas på UC och med tanke på att jag inte skickade in något anställningsavtal. Bara mina lönespecar där det står att jag är vikarie på 100% sedan 2 år tillbaka.
vilken biosnode score hade du?

Med en 6:a i betyg right?

Det är ju guld. Grattis!

I maj!!!!
Hoppas på 9a i betyg då.
Minst minst en 8a.

Har en 6a nu.

Hade helst sökt 500K men det alternativet finns inte längre. Så ja får bli 300K

Vad kommer du ha för förutsättningar när du söker? Ff, inkomst osv

Inkomst strax under en miljon / år.
4-5 förfrågningar.
Inga anmärkningar

Miljonen! Jävlar. Kommer gå toppen!

Miljonen! Jävlar. Kommer gå toppen!

Ja men har samtidigt Blanco på mer än det hahaha. Plus sånt som inte syns på UC. Så hade inte behövt ett samlingslån utan tre :D

Det löser du! Kunskapen finns ju iaf :)

Sker allting digitalt? Någon som vet?
ja, det enda som jag har fått var en bekräftelse på att pengarna finns på mitt konto, men det kanske var min egen bank som bara bekräftade insättningen?
förra veckan kom årsbeskedet/kontrolluppgift över betald ränta

Fick 200k på en 7a. Kunde fått 300k, men pga vikariat blev det 200k.

Manuell granskning, 70 000.
Inkomst 160 000, score 4 enligt brev.

min bevakning säger inkomst 320 000 och betyg 7. Bisnode är fula fiskar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp