Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Weblån-Creditlink som jag inte kan betala vad händer?

Tack maja80 för ditt svar jag försökte ringa Creditlink i 6timar igår men de bröt hela tiden samtalen oavsett vilken anknytning jag provade med. Lämnade också flera meddelanden via
deras kontaktsida men inget svar.Till sist lånade jag 2500 hos en annan smslångivare för jag
orkade inte längre känna pressen av att det skulle gå till KFM

Akta er för Weblån-Creditlink marknadens värsta långivare!!

De måste vara marknadens värsta sms långivare totalt omöjliga att ha och göra med. Tar lång tid innan man får svar på ansökan och man får ingen bekräftelse när lånet är återbetalt. Aldrig mer Weblån för min del och aldrig mer Creditlink de är lika omöjliga de också.

Dom har stängt tom. 9/7 säkert därför du inte fick svar.

Weblån har stängt men inte Creditlink som fakturerar. Jag vet att jag var feg som betalade och inte försökte dra ut på det, men i slutändan hade det först blivit påminnelser, inkassokostnader och kanske KFM kostnader för betala måste jag de ger ingen avbetalningsplan.

Jag gjorde ett bestridande också men de skickar vidare till tinget

De är helt oresonliga, aldrig mer för mig men nu när jag betalat för sent så lär jag ju aldrig få låna igen av dem i alla fall. Har du gran lånat eller försökt låna av dem igen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp