Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Zimpler, försenad.

Någon som vet vad som händer om inte fakturorna betalas i tid? Har flyttat fram dom en gång men befarar att jag inte kommer ha råd att betala alla då. Hamnar de hos inkasso? Skickar dom påminnelser hem? (Japp jag är speltorsk och vill inte att min fru ska få veta) eller kan man flytta fram fakturorna ytterligare en gång eller upprätthålla en avbetalningsplan?

Någon som vet vad som händer om inte fakturorna betalas i tid? Har flyttat fram dom en gång men befarar att jag inte kommer ha råd att betala alla då. Hamnar de hos inkasso? Skickar dom påminnelser hem? (Japp jag är speltorsk och vill inte att min fru ska få veta) eller kan man flytta fram fakturorna ytterligare en gång eller upprätthålla en avbetalningsplan?
Jag har varit 60dagar sen o det händer inte nånting så länge man har kontakt med kundtjänst,,, du kan säkert flytta fram igen om du betalar in nånting ,har jag kunnat göra ,,,,

Hur har det gått ?

Jag fick flytta fram en månad sen när jag inte kunde betala månaden efter så hota dom med påminnelse avgift på 60kr och man fick 10 dagar på sig att betala annars skulle den skickas till inkasso

Tack för era svar, jag betalar hälften vid lön då de förfaller så de hinner aldrig bli försenat, när jag gjort det tar jag kontakt om att få förlänga resterande. Skulle jag inte få det, får jag vrida o vända på varenda krona o stå mitt kasst.

Hur får man ett zimpler konto? Har spärrat på spelpaus så inga spel.

Någon som haft dessa hos inkasso? Har aldrig haft inkasso tidigare men fick ej flytta fram fakturorna mer, 4000 som förföll för 4 dagar sen skickar dom påminnelser hem? Hur många påminnelser? Kan man få avbetalningsplan med inkasso?

Någon som haft dessa hos inkasso? Har aldrig haft inkasso tidigare men fick ej flytta fram fakturorna mer, 4000 som förföll för 4 dagar sen skickar dom påminnelser hem? Hur många påminnelser? Kan man få avbetalningsplan med inkasso?
Hos zimpler har man alltid innan kunnat flytta fram fakturorna o dem har varit hjälpsamma ,,,men deras tjänst (faktura) upphörde som betalmetod from igår så det kan va därför det inte går o flytta fram nu

Min zimplerfaktura är 1909 dagar sen, fick påminnelse om att betala idag. Skulden har ökat med 187kr. Ligger hos alektum

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp