Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

zmarta, hur går låneprocessen till.

Hej!
Någon som har erfarenhet av Zmarta och hur låneprocessen går till. Det står att man får !ett skuldebbrev hem, men när man skickat in det blir det fler kontroller då eller betalas lånet ut och hur lång tid tar det?

Kanske någon har förslag på något bättre sätt att låna med en betalningsanmärkning? Har för närvarande inte bankid installerat då min telefon inte är av nyaste modell utan jag tillhör de fåtal som inte har smarphones :) J.ag tar tacksamt emot alla förslag och det rör sig om ett lån på ca 40 tusen för att lösa bort små krediter och avbetalningar

Hej!
Någon som har erfarenhet av Zmarta och hur låneprocessen går till. Det står att man får !ett skuldebbrev hem, men när man skickat in det blir det fler kontroller då eller betalas lånet ut och hur lång tid tar det?

Kanske någon har förslag på något bättre sätt att låna med en betalningsanmärkning? Har för närvarande inte bankid installerat då min telefon inte är av nyaste modell utan jag tillhör de fåtal som inte har smarphones :) J.ag tar tacksamt emot alla förslag och det rör sig om ett lån på ca 40 tusen för att lösa bort små krediter och avbetalningar

Tror faktiskt att Lendo och Axofinans är smidigare.

Hur gammal är anmärkningen?

Antal FF?

Kreditbetyg?

Anmärkningen är snart 3 år, 3 förfrågningar, kreditbetyg 3 tror jag det var. Min kompis ansökte om lån via lendo och beviljades, men dem ringde i tid och otid. Jag skulle önska få veta om någon testat Zmarta och ifall dom därefter ringer och ska sälja försäkringar och annat. Då jag lever på stenåldern vad gäller modell av telefon så skulle jag föredra skuldebrev i gammeldags anda med tillhörande inbet kort.

Tror faktiskt att Lendo och Axofinans är smidigare.

Hur gammal är anmärkningen?

Antal FF?

Kreditbetyg?

Efterlyser någon som kan dela med sig av erfarenheter kring olika låneförmedlare. Vilka sköter ansökningsprocessen diskret och vilka som ringer och härjar i tid och otid för att sälja mer-tjänster? Om man skulle få olika låneförslag från exempelvis Marginalen, Bank Norwegian eller Ikano, får man ett skuldebrev då som man skickar in eller krävs det bankid?

Tacksam för svar av någon som anlitat någon förmedlare. Lendo vet jag ringer för maken sökte via Lendo och dem ringde flera gånger.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp