• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Daypay.se smslån, vad vet vi om dessa?

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Dom har nog blivit lite tuffare med utlåning numera.Vissa säger att det inte är så,och andra säger precis som du.Maila eller ring dom och fråga,för idag är det väl öppet kan tänkas.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

Jonnaaa

Gäst
Poäng: 0
Jag fick ett lån beviljat av dom förra söndagen med 2 000 kr, fick sms om att pengarna var utbetalda och autogiro på återbetalningen är upplagt men inga pengar har kommit ?! Har mailat dom fyra mail utan svar så blir till att ringa i morgon...
 

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Jag fick ett lån beviljat av dom förra söndagen med 2 000 kr, fick sms om att pengarna var utbetalda och autogiro på återbetalningen är upplagt men inga pengar har kommit ?! Har mailat dom fyra mail utan svar så blir till att ringa i morgon...
Det var ju väldigt märkligt.Skillnad hade ju varit om dom inte beviljat lånet,men det har dom ju uppenbarligen gjort och sedan har du inte hört ett ljud från dom.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Finns det ett autogiro upplagt från Ambrion Finans AB bland dina autogiron?
 
J

Jonnaaa

Gäst
Poäng: 0
Ja 27/6 kommer dom dra 2450 kr... Har skrivit tre mail och undrat över pengarna och ett mail där jag skriver att jag inte ens längre har ett behov av dom där 2 000..
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Ja 27/6 kommer dom dra 2450 kr... Har skrivit tre mail och undrat över pengarna och ett mail där jag skriver att jag inte ens längre har ett behov av dom där 2 000..
Får du inga pengar om du fortfarande vill ha dem måste du i god tid avsluta autogirot annars drar de.
 

lånarn

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
28 Juli 2013
Meddelanden
126
Mottagna reaktioner
23
Poäng
112
Konstigt. Brukar svara på mejl. Såg att dom utökat lånen till 20 000 kr på 5 år. Är det någon som blivit beviljad på det?
 

Jenniejess

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
22 December 2013
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Konstigt. Brukar svara på mejl. Såg att dom utökat lånen till 20 000 kr på 5 år. Är det någon som blivit beviljad på det?
Den högsta summan jag fått låna från dem är 3000kr men trots att återbetalningen sköttes har jag bara sedan dess fått låna 2000 kr om jag ansöker om lån, har testat högre summor men bara fått det sänkt till 2000kr .
 
J

Jonnaas

Gäst
Poäng: 0
Pratade med dom idag angående den uteblivna utbetalningen.. Dom sa att pengarna betalats ut och att lånet nu är fullbetalt, alltså att jag måste ha betala tillbaka pengarna dagen efter säger dom. Hehe mycket märkligt. Tig bort autogirot iaf och då var jag tydligen spärrad hos dom framöver.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp