- Meddelanden
- 737
- Mottagna reaktioner
- 114
- Poäng
- 317
Svar på kivra?Fick svar idag! Allt godkänt utan granskning.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Svar på kivra?Fick svar idag! Allt godkänt utan granskning.
Yes!Svar på kivra?
5 aprilNär skickade du in ändringen?
Och jag 4e då kanske mitt närmar sig…5 april
Håller tummarna!Och jag 4e då kanske mitt närmar sig…
har du fått beslut än?Och jag 4e då kanske mitt närmar sig…
Nähar du fått beslut än?
Undrar hur lång tid det normalt tar…?
När skickade du in ändringar? Jag har nyss lämnat in med..
När fick du utbetalt ?5 april
Har du fått besked nu då?
Nej… 1 månad sedan imorgonHar du fått besked nu då?
Var det ändringar du fick besked om ?Fick besked efter 3 veckor. Hoppas dom uppdaterar mitt underskott nu i mitten på maj.
Var det ändringar du fick besked om ?
Idag kom beslutet för resor, när får man pengarna?yes! Fick nytt besked 3 veckor efter mitt första skattebesked var godkänt. Dock inte UC uppdateras igen
Utbetalningsbesked nu. Gick exakt en månad då nästanIdag kom beslutet för resor, när får man pengarna?

Inom ett par bankdagarIdag kom beslutet för resor, när får man pengarna?
8k typMen hur mkt pengar tror ni att jag skulle kunna få nör jag nu begär omprövning och skickar in 24000kr mer i ränta från ett företag som inte skickat in det till skatteverket ? Blir det några pengar el är det inte ens värt det ?
Ok då är det värt det . Ska göra det då . Bara skriva omprövning o ändra räntan är det så
Var redo med underlag för de. Kommer så fort de kollat omprövning för mig tog de 1 månadOk då är det värt det . Ska göra det då . Bara skriva omprövning o ändra räntan är det så
Eller läggs till de 24000
På annat sätt ? Är det hela underskottet jag måste ändra ? Kommer pengarna i juni Näe ?
Det var inget dåligt reseavdrag, är det efter du dragit av 11.000 och skatten?så jävla störande, jag upptäckte nu att mitt reseavdrag på nästan 70k inte kom med i deklarationen.
jag får bara en massa felmeddelanden när jag försöker ändra, deras fucking efterblivna sida bråkar om K4 blanketten, men den är inlämnad på papper, jag blir så sne, jag hade verkligen behövt dessa pengar nu
så jävla störande, jag upptäckte nu att mitt reseavdrag på nästan 70k inte kom med i deklarationen.
jag får bara en massa felmeddelanden när jag försöker ändra, deras fucking efterblivna sida bråkar om K4 blanketten, men den är inlämnad på papper, jag blir så sne, jag hade verkligen behövt dessa pengar nu
föreDet var inget dåligt reseavdrag, är det efter du dragit av 11.000 och skatten?
ja det verkar som det, kanske går efter att skattebeslutet har kommit med lite tur.Är det inte så att om man lämnat på papper så måste man fortsätta med det?
Hade inte heller Holm. Fick skicka mail och be om ränteuppgifter och dessa fick ja skicka själv till Skatteverket.
Svea behöver inte rapportera. Men räntan är avdragsgill ändå
Hade inte heller Holm. Fick skicka mail och be om ränteuppgifter och dessa fick ja skicka själv till Skatteverket.
Jo, tror det är skatteförfarandelagen som reglerar. Utgiftsränta ska rapporteras, men dröjsmålsränta behöver inte rapporterasIngen behöver väl egentligen rapportera?
Vlket jävla meck fast bra ändå då har jag väl rätt att få tillbaka ännu mer för 2019, 2020 etc....
Några mer man ska vara uppmärksam på som är dåliga på att rapportera in?
Har säkert betalat in 100.000 till Svea inkasso över 2019, 2020 och 2021...
Ja de skulle jag göra, alternativt dra iväg ett mail till holm och se om du får något svar.Holms är uppköpta nu kan man skicka detta till Brixo?
Jo, tror det är skatteförfarandelagen som reglerar. Utgiftsränta ska rapporteras, men dröjsmålsränta behöver inte rapporteras