• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 748
Mottagna reaktioner
2 619
Poäng
1 857
April inledd, laga kraft februari
Ja väldigt olika hur fort det kan gå verkligen ! Mitt verka ha gått väldigt snabbt ! Man läser om många som det tar 10 mån till 1 år ! Tog 2,5 mån för min sambo med :)
 

Gunma

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
13 Juni 2022
Meddelanden
336
Mottagna reaktioner
44
Poäng
167
Ja väldigt olika hur fort det kan gå verkligen ! Mitt verka ha gått väldigt snabbt ! Man läser om många som det tar 10 mån till 1 år ! Tog 2,5 mån för min sambo med :)
Vad händer umder tiden fortsätter löneutmätningen, el vad ?
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 513
Mottagna reaktioner
6 115
Poäng
4 147
Hej,
Jag fick inledande skuldsanering den 7mars och godkände den den 8mars. Jag väntar fortfarande på slutgiltiga beslutet. Någon som också fått väntat mer än 10v på de slutgiltiga beskedet?
Har du fått din betalplan ?
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 667
Mottagna reaktioner
946
Poäng
787
Hej,
Jag fick inledande skuldsanering den 7mars och godkände den den 8mars. Jag väntar fortfarande på slutgiltiga beslutet. Någon som också fått väntat mer än 10v på de slutgiltiga beskedet?
Tog 4 månader för mej från inledande till beslut. Dom gör en grundligare utredning efter inledande o det kan ju ta sin tid plus att de har många fler ärenden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp