Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämförelsetjänst för lån
4. Klara lån - Jämför lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC

Återbetalning spelbolag

daaenyy88

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
10 Oktober 2021
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Leovegas är det värsta bolaget jag haft att göra med. Deras support osv är under all kritik, är som robotar som Ctrl L:ar in varenda svar från nån mall. Jag har väntat i 3 veckor på onsdag på pengarna. Har du nån mail eller telefonnummer till chefer eller ägare eller styrelsefolk där? :)
Skickade dig ett pm, då du sa du har liknande case som mitt
 

Cranved

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
251
Mottagna reaktioner
90
Poäng
267
Leovegas är det värsta bolaget jag haft att göra med. Deras support osv är under all kritik, är som robotar som Ctrl L:ar in varenda svar från nån mall. Jag har väntat i 3 veckor på onsdag på pengarna. Har du nån mail eller telefonnummer till chefer eller ägare eller styrelsefolk där? :)
PM:a med rubrik leo vegas. Jag kan visa dig en bra hemsida för sådan kontaktinfo. Kontakta dock inte deras privata mail etc. Endast deras jobbmail.
 

Cranved

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
251
Mottagna reaktioner
90
Poäng
267
Intressanta bolag som vi gärna hjälper till med (Uppdaterad lista)

Expekt
Betway
Bwin
Storspelare
Trueflip
888
Winnercasino

Casumo ett undantag: Det måste vara EFTER 2019.
 
Senast ändrad:

daaenyy88

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
10 Oktober 2021
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej folket. Finns det så vitt någon av er vet i den svenska spellicensen någon paragraf om att varje svensk licensinnehavare måste ha koll på sina spelare/kunder.

T.ex när en spelare är permanent låst för spelberoende på en sida dem driver men har spelat på den andra ? Får annars läsa igenom alla dessa roliga paragrafer för min research innan jag kontaktar ett av dessa licensinnehavarna.

Tack.
 

Cranved

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
251
Mottagna reaktioner
90
Poäng
267
Hej folket. Finns det så vitt någon av er vet i den svenska spellicensen någon paragraf om att varje svensk licensinnehavare måste ha koll på sina spelare/kunder.

T.ex när en spelare är permanent låst för spelberoende på en sida dem driver men har spelat på den andra ? Får annars läsa igenom alla dessa roliga paragrafer för min research innan jag kontaktar ett av dessa licensinnehavarna.

Tack.
Ibland ingår spelbolag inom samma koncern men har ändå enskilda licenser.
Om det var det du undrade.

Om du nämner spelbolag/koncern är det enklare att ge svar.
 

Nz88

V.I.P
Poäng: 156
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
314
Mottagna reaktioner
32
Poäng
156
Kan någon kortfatta denna tråd?
T.ex jag blockade mig hos Expekt år 2019 permanent och kunde spela för 1 år sedan eller är jag ute och cyklar?
 

daaenyy88

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
10 Oktober 2021
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Ibland ingår spelbolag inom samma koncern men har ändå enskilda licenser.
Om det var det du undrade.

Om du nämner spelbolag/koncern är det enklare att ge svar.

Nej, alltså nu tänker jag på att båda casinosidorna finns under samma licens. Leo Vegas och Gogocasino.
Vad gäller koncern köpte dem Expekt i mars eller nåt också.

Men vad jag funderar över är att jag skummat igenom nästan alla paragrafer som finns i spellicenserna och villkor mm men det finns inget om att det ena casinot i samma licens som det andra måste hålla kunden låst från spel eller dylikt. Om det går att förstå mig.

Eller?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp