• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Akutlån 1000 kr

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
528
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Jo den löste sig absolut, återbetalade med, men knäckte en tand som knockade både mig och ekonomin igen ihop med att jag återbetalade lånet med. Fanns inte en möjlighet i världen att vänta med tandläkaren, hela kronan hade gått sönder och roten stack upp. Hade tagit det på faktura men hade inte leg med mig och var på annan ort så kunde inte hämta det heller. Utan leg, ingen faktura och hade så ont att jag spydde... Därför rasade hela skiten igen.

Prova fairlo eller cashbuddy
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
911
Poäng
817
Anifyn har ett lån på 1000 kr utan ränta, var lätt att få förr i tiden iallafall
 

MiniMe

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
12 Maj 2021
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
5
Poäng
26
Funka inte, har ingen inkomst från arbete då jag är hemma med barn...tack ändå!
 

MiniMe

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
12 Maj 2021
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
5
Poäng
26
Nope, inte ens i tänderna tyvärr...
Verkar inte som man kan söka ersättning i efterhand heller från nånstans för akut tandläkare...
 
L

Lizardalice

Gäst
Poäng: 0
Blir nekad överallt då jag har gamla skulder kvar, men behöver låna en tusenlapp riktigt akut då det felade med en utbetalning denna månad och nu är det kris!

Behöver lånet max 1 vecka så ingen längre återbetalningstid behövs.

Editerad: Se regler ang lån mellan medlemmar
 
L

Lizardalice

Gäst
Poäng: 0
Blir nekad överallt då jag har gamla skulder kvar, men behöver låna en tusenlapp riktigt akut då det felade med en utbetalning denna månad och nu är det kris!

Behöver lånet max 1 vecka så ingen längre återbetalningstid behövs.

Editerad: Se regler ang lån mellan medlemmar
Hej! har du testat anyfins brygga? där kan du låna 1000 kr utan någon ränta eller avgift :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp