Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Allt om "fairlo lösa" frågor och svar

Knappen är öppet för mig ,men jag kan inte Lösa . Var i kontakt med dem och dem sa att min gräns är 30.000 o det har jag löst Klarna med.

Dessa är på ingång iaf

Bilagor

• FE73D592-3D54-4841-A4D4-FC81C7519EF4.webp
    FE73D592-3D54-4841-A4D4-FC81C7519EF4.webp
    21.6 KB · Visningar: 192
En sak till med farilo lösa. Har man förfallna fakturor funkar det inte att lösa Klarna
Fick ja som svar

Det verkar som att man bara kan lösa delbetalningskonto. Varken månadsfakturan eller ett annat köp var med i beloppet
Jag har delbetalning bara
Men har du typ en faktura som ej betalad så kan du ej lösa resterande från den fakturan e betald

Ingen som vet om man kan höja gränsen där?

Haft Fairlo sedan dag ett. Aldrig missat en betalning - Inget lösa.

Dock så spelar det ingen roll för mig, ingen nytta av tjänsten innan dom adderat aktörer som Bank Norwegian mfl.

Jag har delbetalning bara
Men har du typ en faktura som ej betalad så kan du ej lösa resterande från den fakturan e betald
Tack för info. Då förstår jag varför jag bara kunde lösa 1200kr av resterande.
nu sitter jag och velar om jag ska släcka klarna eller qliro. Sjukt att denna bara kom plötsligt. Helt fantastiskt!

Jag fick också lösa klarna andra gången. Hade 15k hos klarna men kunde lösa 13k. Är försenad med faktura hos klarna kan det vero på det?

Tas det en ny bisnode om man löser klarna en andra gång? Eller blir det som ett nytt uttag gentemot dom 50k man fått beviljat likt Varda?

Jag fick också lösa klarna andra gången. Hade 15k hos klarna men kunde lösa 13k. Är försenad med faktura hos klarna kan det vero på det
Ja kunde inte lösa resterande alls. Har 24K och 5K som obetald
Fick svar att ja har obetalda så lös dom och återkom

Man måste vara i fas för att kunna lösa

Bilagor

• 277FECF3-DDAD-4A87-8EB0-1EA2DE4DA1E0.webp
    277FECF3-DDAD-4A87-8EB0-1EA2DE4DA1E0.webp
    19.4 KB · Visningar: 224
Är det bara jag som får svar att det ej finns någon skuld hos klarna när man ska föra över genom Fairlo ?

Det är ju helt värdelöst att dom bara löser en del på Qliro för att man har lite på månadsfaktura och andra på delbetalning och inte hela på delbetalning. Då får man ju helt plötsligt två lån..

Men vad märkligt. Det är jätte konstigt. Jag kan lösa min klarna, men ligger efter med en faktura så kunde dock enbart lösa den förfallna fakturan just nu.
För mig är det tvärtom. Jag kunde inte lösa den förfallna fakturan men kunde lösa resten.

Prata med dom om detta. Tydligen fler som fått svar om att de ej har skuld där. Så något är strul i systemet. Löste halva första rundan. Nu när det släppte igen så har ja tydligen ingen skuld där :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp