- Meddelanden
- 225
- Mottagna reaktioner
- 35
- Poäng
- 147
Hur stor skulden var?Kunde lösa Klarna för andra gången och Qliro nu, najs!
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Hur stor skulden var?Kunde lösa Klarna för andra gången och Qliro nu, najs!
Jag själv löste 12k Klarna och 9k Qliro, nådde precis under 50k-gränsenHur stor skulden var?
Spännande, trodde alla fick 50..Knappen är öppet för mig ,men jag kan inte Lösa . Var i kontakt med dem och dem sa att min gräns är 30.000 o det har jag löst Klarna med.
Jag med. Blev så glad i början, men ledsen i slutetSpännande, trodde alla fick 50..
Jag har haft fairlo sen maj förra året och ändå inte fått Lösa.Ni som fått, måste man haft fairlo ett tag?
Det verkar som att man bara kan lösa delbetalningskonto. Varken månadsfakturan eller ett annat köp var med i beloppetEn sak till med farilo lösa. Har man förfallna fakturor funkar det inte att lösa Klarna
Fick ja som svar
Jag har delbetalning baraDet verkar som att man bara kan lösa delbetalningskonto. Varken månadsfakturan eller ett annat köp var med i beloppet
Ah då förstår jagJag har delbetalning bara
Men har du typ en faktura som ej betalad så kan du ej lösa resterande från den fakturan e betald
Dem sa till mig att man kan inte höja gränsen. Fattar ingenting. I avtalet hittar jag inte beviljat belopp, men nu plötsligt så har man det.Ingen som vet om man kan höja gränsen där?
BN är pågångHaft Fairlo sedan dag ett. Aldrig missat en betalning - Inget lösa.
Dock så spelar det ingen roll för mig, ingen nytta av tjänsten innan dom adderat aktörer som Bank Norwegian mfl.
I mitt avtal står det 300KDem sa till mig att man kan inte höja gränsen. Fattar ingenting. I avtalet hittar jag inte beviljat belopp, men nu plötsligt så har man det.
Tack för info. Då förstår jag varför jag bara kunde lösa 1200kr av resterande.Jag har delbetalning bara
Men har du typ en faktura som ej betalad så kan du ej lösa resterande från den fakturan e betald
Ja kunde inte lösa resterande alls. Har 24K och 5K som obetaldJag fick också lösa klarna andra gången. Hade 15k hos klarna men kunde lösa 13k. Är försenad med faktura hos klarna kan det vero på det
Jag är inte i fas och kunde lösa, konstigt...Man måste vara i fas för att kunna lösa
Det står i min med,men tydligen stämmer det inte.I mitt avtal står det 300K
Ne exakt det stämmer ejDet står i min med,men tydligen stämmer det inte.
Ingen ny Bisnode togs på mig iaf.Tas det en ny bisnode om man löser klarna en andra gång? Eller blir det som ett nytt uttag gentemot dom 50k man fått beviljat likt Varda?
Är det för att du inte har något på delbetalning? Eller för att du är sen med någon betalning? Månadsfaktura löser dem ejÄr det bara jag som får svar att det ej finns någon skuld hos klarna när man ska föra över genom Fairlo ?
Har 24K på delbetalningÄr det för att du inte har något på delbetalning? Eller för att du är sen med någon betalning? Månadsfaktura löser dem ej
Men tydligen är det fler som fått Samma svar enligt Fairlo.Har 24K på delbetalning
Men vad märkligt. Det är jätte konstigt. Jag kan lösa min klarna, men ligger efter med en faktura så kunde dock enbart lösa den förfallna fakturan just nu.Men tydligen är det fler som fått Samma svar enligt Fairlo.
För mig är det tvärtom. Jag kunde inte lösa den förfallna fakturan men kunde lösa resten.Men vad märkligt. Det är jätte konstigt. Jag kan lösa min klarna, men ligger efter med en faktura så kunde dock enbart lösa den förfallna fakturan just nu.
Fasen vad märkligt att det kan vara så olika?För mig är det tvärtom. Jag kunde inte lösa den förfallna fakturan men kunde lösa resten.
Något är fel i systemetFasen vad märkligt att det kan vara så olika?
Bästa med Lösa är att det inte tas någon kredit upplysningNågot är fel i systemet