• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Vad har du för köputrymme? Det brukar ta några dagar efter att betalningen är registrerat att de höjer köputrymme. Sen tycker jag de har väldig dålig system. 1 dag har man köputrymme på 10 000 kr och nästa går inte ens köp för 100 kr igenom utan att det har hänt något.
Precis det här har jag tagit upp åtskilliga gånger tidigare. Klarnas system för köputrymme är opålitligt och totalt tröstlöst. Deras kundtjänst är ännu värre.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

MyLife

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
15 November 2018
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
70
Poäng
227
Fairlo Lösa - Observera att Bisnode tas när man går vidare för att se vad kan man kan få även om man inte genomför/slutför.

Bra är att ingen kreditupplysning tas framåt för att lösa mer när det väl är på plats.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Fairlo Lösa - Observera att Bisnode tas när man går vidare för att se vad kan man kan få även om man inte genomför/slutför.

Bra är att ingen kreditupplysning tas framåt för att lösa mer när det väl är på plats.
Ändrar det till tråden.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Hur många bankdagar tar det innan
betalning syns och Klarna uppdaterar sin sida,
efter man löst det ?
2-3 för mig. Alltså använde lösa på kvällen en dag minns ej men säg måndagen sen på onsdagen registrerades det eller Torsdagen 2-3 dagar iaf.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp