• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Nu ser jag att det går att återbetala extra under lösa, det kunde man inte innan.

Men till mig sa kundservice samma sak som förra veckan, att det är inom några månader bort.
Kan också återbetala extra nu. Verkar som dom kommit ett steg längre nu i utvecklingen och vore ju grymt om man kunde få lösa annat snarast!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 182
Mottagna reaktioner
814
Poäng
717
Är det någon som fått klarhet i när detta Fairlo lösa släpps för allmänheten ? Har fått olika svar från kundtjänst hela tiden, så det verkar som de inte vet. Både hört innan nyår, efter nyår om tre månader. Känns väldigt diffust och också frågat vilka kriterier man bör ha för att få denna tjänst, men det har jag inte heller fått svar på. Vore intressant om detta är en tjänst som ska tas i bruk i närtid eller om ett halvår.
Det vore ju skönt att lösa sitt klarna lån man har med denna tjänst som verkar jättebra.
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
927
Mottagna reaktioner
397
Poäng
497
Är det någon som fått klarhet i när detta Fairlo lösa släpps för allmänheten ? Har fått olika svar från kundtjänst hela tiden, så det verkar som de inte vet. Både hört innan nyår, efter nyår om tre månader. Känns väldigt diffust och också frågat vilka kriterier man bör ha för att få denna tjänst, men det har jag inte heller fått svar på. Vore intressant om detta är en tjänst som ska tas i bruk i närtid eller om ett halvår.
Det vore ju skönt att lösa sitt klarna lån man har med denna tjänst som verkar jättebra.
Är det någon som fått klarhet i när detta Fairlo lösa släpps för allmänheten ? Har fått olika svar från kundtjänst hela tiden, så det verkar som de inte vet. Både hört innan nyår, efter nyår om tre månader. Känns väldigt diffust och också frågat vilka kriterier man bör ha för att få denna tjänst, men det har jag inte heller fått svar på. Vore intressant om detta är en tjänst som ska tas i bruk i närtid eller om ett halvår.
Det vore ju skönt att lösa sitt klarna lån man har med denna tjänst som verkar jättebra.
de har börjat lite i appen med extra betalningar. Så det är väl gång
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 807
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Är det någon som fått klarhet i när detta Fairlo lösa släpps för allmänheten ? Har fått olika svar från kundtjänst hela tiden, så det verkar som de inte vet. Både hört innan nyår, efter nyår om tre månader. Känns väldigt diffust och också frågat vilka kriterier man bör ha för att få denna tjänst, men det har jag inte heller fått svar på. Vore intressant om detta är en tjänst som ska tas i bruk i närtid eller om ett halvår.
Det vore ju skönt att lösa sitt klarna lån man har med denna tjänst som verkar jättebra.
Det är en liten klick kunder som de testar detta på har de sagt till mig. Det kommer släppas för allmänheten, de jobbar för fullt med en lansering av den nya tjänsten men kan inte gå ut med när det släpps för allmänheten. De svarade heller inte direkt på vilka de utvalda var. Det vill säga om det var de som blev kunder hos fairlo först, eller om det är ett axplock av de som skött alla inbetalningar i tid eller om det är totalt randomiserat. Bara att hålla ut och ha is i magen antar jag, precis som med lanseringen av det utökade kreditutrymmet till 100 000.
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 017
Mottagna reaktioner
493
Poäng
557
Jag loggade precis in på Fairlo och såg att jag hade tjänsten lösa nu.
Sökte och fick 50k beviljat direkt. Nu är min Klarna skuld löst, fan så skönt!
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Upptäckte nu att även jag har lösa! Har dock inte ansökt utan väntar på att de lägger till fler än Klarna. De kommer lägga till Ecster, Qliro, Bank Norwegian och American Express förutom Klarna. Vet dock ej när. Har 100K kredit sedan tidigare så frågan är om inte lösa finns tillgängliga för alla nu?
 

FrånSkuldTillGuld

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
7 December 2021
Meddelanden
148
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Väldigt bra endå gick från 27% effektiv ränta till 14% det är
Jävla mycket. Jag har endå
Inte så stor skuld. Men har man liksom 50-100 k då sparar man in galet mycket pengar.k
Kan man baka in 2 lån i ett? Jag har ett på 50 och ett på 150 och skulle önska baka in dessa 2 till en förmånligare ränta. Mvh, Jonathan
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Jag har inte heller fått det …. Det syns väl under vanliga fairlo inloggningen isåfall ?
 

Ister

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
606
Mottagna reaktioner
295
Poäng
447
Fick också lösa nu såg jag, dock inte testat att använda den.
Har redan 100k hos Fairlo.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp