• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Arbetsgivare nekar mitt extrajobb

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Ringde min arbetsgivare idag och fråga om han kunde vara referens på ett extra jobb jag sökt hos. Jag jobbar som B-Chaufför 07:30-16:30 mån-fre
Extrajobbet var förlagt på lager antingen 17:00-20:00 eller 23:30-05:30
Han sa att det var strikt förbjudet för mig att arbeta nåt utav dom utöver mitt heltidsjobb hos dom. Kan detta verkligen stämma?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 727
Mottagna reaktioner
2 610
Poäng
1 857
Ringde min arbetsgivare idag och fråga om han kunde vara referens på ett extra jobb jag sökt hos. Jag jobbar som B-Chaufför 07:30-16:30 mån-fre
Extrajobbet var förlagt på lager antingen 17:00-20:00 eller 23:30-05:30
Han sa att det var strikt förbjudet för mig att arbeta nåt utav dom utöver mitt heltidsjobb hos dom. Kan detta verkligen stämma?
Om det är ett likadant jobb brukar dom inte vara så glada åt det
 

Kalle8888

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
24 Mars 2021
Meddelanden
446
Mottagna reaktioner
175
Poäng
367
Ringde min arbetsgivare idag och fråga om han kunde vara referens på ett extra jobb jag sökt hos. Jag jobbar som B-Chaufför 07:30-16:30 mån-fre
Extrajobbet var förlagt på lager antingen 17:00-20:00 eller 23:30-05:30
Han sa att det var strikt förbjudet för mig att arbeta nåt utav dom utöver mitt heltidsjobb hos dom. Kan detta verkligen stämma?
Anses det som någon slags konkurrent kan dom säga nej
 

Emil99

V.I.P