• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Avida finans, blev godkänt när kommer pengarna

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
243
Poäng
447
Jo dom meddelar och dom betalar säkert ut fredag så har hon kanske pengarna fredag eftermiddag


Ja, hon fick godkänt i måndags, autogiro igår, men går fortfarande inte logga in på deras hemsida, vi har försökt på min dator med men inget.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
243
Poäng
447
Nu kan hon vara lugn, de skickade ett mejl nu innan tolvslaget att de var utbetalt så kanske dyker upp redan imorgon. Nu hoppas jag snart att det är min tur till sommaren och samla en del. Inte just advida :D:rolleyes:
 

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
En fråga. Fick igår godkänt 300k hos Advida via Lendo och idag fick jag länken så jag kunde signera avtalet. Men är Advida en kredit? Stod att jag kommer få ett mail när autogirot är upplagd och när jag kan göra ett uttag, precis som att det skulle va en kredit som man kan välja hur mycket man vill nyttja av de totalt beviljade beloppet. Det sker alltså ingen automatisk utbetalning om jag fattat rätt?!
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
528
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
En fråga. Fick igår godkänt 300k hos Advida via Lendo och idag fick jag länken så jag kunde signera avtalet. Men är Advida en kredit? Stod att jag kommer få ett mail när autogirot är upplagd och när jag kan göra ett uttag, precis som att det skulle va en kredit som man kan välja hur mycket man vill nyttja av de totalt beviljade beloppet. Det sker alltså ingen automatisk utbetalning om jag fattat rätt?!
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
528
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Avida är en kredit med hög ränta .
Jag fått också genom Lendo 130 och 16 ,95 % igår hade avslutat mitt kredit hos dem och betalat allt .
Dem kommer dra 26 varje månad från autogiro
När dem drar från autogiro ex 4000 ränta blev 2200 jag kunde ta ut 1800
 

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Avida är en kredit med hög ränta .
Jag fått också genom Lendo 130 och 16 ,95 % igår hade avslutat mitt kredit hos dem och betalat allt .
Dem kommer dra 26 varje månad från autogiro
När dem drar från autogiro ex 4000 ränta blev 2200 jag kunde ta ut 1800
Ok tack för svar. Men förstår jag rätt att man måste göra uttag själv eller betalas hela summan ut efter upplagt autogiro?
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
528
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Ok tack för svar. Men förstår jag rätt att man måste göra uttag själv eller betalas hela summan ut efter upplagt autogiro?


Jag hade fått pengar på kontot .
Dem drar varje månad genom autogiro .
Sen du loggar in själv och ha koll hur mycket du har rätt ta ut efter dem drar ränta och kredit
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 286
Mottagna reaktioner
687
Poäng
637
Ok tack för svar. Men förstår jag rätt att man måste göra uttag själv eller betalas hela summan ut efter upplagt autogiro?

När det är ett lån via Lendo så får du beloppet utbetalt på ditt konto direkt. Det fungerar som en kredit där du kan plocka ut pengar efter varje amortering och syns även på din UC som en kredit och inte ett blancolån om jag förstått det rätt.
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 286
Mottagna reaktioner
687
Poäng
637
Avida är en kredit med hög ränta .
Jag fått också genom Lendo 130 och 16 ,95 % igår hade avslutat mitt kredit hos dem och betalat allt .
Dem kommer dra 26 varje månad från autogiro
När dem drar från autogiro ex 4000 ränta blev 2200 jag kunde ta ut 1800

Det beror ju i och för sig på din kreditvärdighet. Avida precis som alla andra aktörer gör en individuell bedömning och du kan få en ränta på 22% om du inte är särskilt kreditvärdig men du kan även få en ränta på 5.95%
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp