G
Grey
Gäst
Poäng: 0
Vad fick du för ränta?
15,66 %
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Vad fick du för ränta?
Jag tror att om du anger en annan inkomst på din ansökan än vad de kan se på din UC så begär de in lönespecar.
Önskar dig lycka till och att betyget går ner. Vilket betyg har du nu?Det va så jag resonerade också. Jag börjar få det ohållbart med ekonomin och 15:e Maj så går jag ner från 8 ff till 6 ff då är det dags för mig att söka. Är så nervös och tänker på det hela tiden. Bara mitt ucbetyg kan gå ner. Jag kommer vara illa ute annars. Wish me luck!
Jag tror att det spelar ingen roll.Om man vill ansöka om utökning av sitt BN-lån, ska man ha max 6 UC då?
Tack så mycket! Jag har 4,1 nu ( Mindre Bra )Önskar dig lycka till och att betyget går ner. Vilket betyg har du nu?
Det har ingen betydelse tror jag. Anledningen till att jag ska vänta tills mina 8 ff blir 6 ff är att jag hoppas det kan påverka mitt uc betyg. Många banker har tydligen 5 ff som Max för att bevilja.Om man vill ansöka om utökning av sitt BN-lån, ska man ha max 6 UC då?
Det verkar kunna skeFått beviljat av bn. Kan man bli nekad senare i processen? Är så rädd för det.
Dom behöver inte motiveraAv vilka skäl kan tänkas att de avslår senare?
Det står på deras sida att de utgår från den information som finns i kreditupplysning och den information som finns i ansökan. Jag förstår inte hur bedömningen av det kan ändras. De uppgifterna är ju som de är. Det står inte något om att de väger in annat.
Hur mycket blev du beviljad? Hur såg dina förutsättningar ut?Fått beviljat av bn. Kan man bli nekad senare i processen? Är så rädd för det.
Tror allt e ok. Har du uppgett rätta inkomstuppgifter så kan du va lugn. Då är det beviljat!Hej på er!
Jag drog en chansning och testade att utöka mitt lån
tidigare lån som syns på uc : ca 180 000
9 förfrågningar
Inkomst 2015: ca 80 000
har en uppskattat inkomst på ca 350 000 detta år så jag skrev 29 000 i lön.
Skrev även att ville lösa några lån som ej syns innan jag skickade ansökan, (everyday, monetti, risicum och cashbuddy) ca 70 000
Blev erbjuden att låna 150 000.
Stod att lånet är beviljat , skulle enbart komplettera med lönespec.
Tror ni det kan bli nåt strul? skrev ju i ansökan att dem jag vill lösa är dessa lån, och blev t.o.m erbjuden högre summa än jag sökte?
Va bra, va lite av en kris här nu annars 😛Tror allt e ok. Har du uppgett rätta inkomstuppgifter så kan du va lugn. Då är det beviljat!
Är det någon skillnad på belopp som man får låna av Bank Norw. beroende på villet typ av lån man väljer.
De har följandeatt välja:
-Låna pengar snabbt
-Samla dina lån
-Privatlån – Få ett svar direkt
-Blancolån mellan 5.000 och 500.000
Villkoren verkar vara samma, men frågan är om någon av ovanstånde gör att man får ett högre godkänt lånebelopp än andra?
Har det skett någon större förändring i din ekonomi sen du sökte i mars annars är det nog ingen större idé har läst att de sparar dina gamla uppgifter så är det ingen skillnad så skulle jag vänta till din ekonomi är bättre.I mars sökte jag lån och blev beviljad. Dagen efter fick jag mail om att det var avslag efter manuell prövningUndrar när man ska våga söka igen. Någon som sökt igen och blivit beviljad?