• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Bara timmar kvar nu... Sista anmärkningen går ut

H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Nu är det exakt 9 timmar kvar till min sista betalningsanmärkning försvinner från UC, ska bli spännande att se vad som händer i natt kl 00:00 med mitt betyg när den försvinner...

Går betyget upp eller ner!? Har ett UC som ligger på 2,14 just nu...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Nu är det exakt 9 timmar kvar till min sista betalningsanmärkning försvinner från UC, ska bli spännande att se vad som händer i natt kl 00:00 med mitt betyg när den försvinner...

Går betyget upp eller ner!? Har ett UC som ligger på 2,14 just nu...
Det kan bli både och!! Många har fått till en början sämre betyg när anmärkningarna försvunnit. Men du har redan ett fint betyg trots anmärkning. Jag gissar på 1,79
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Det kan bli både och!! Många har fått till en början sämre betyg när anmärkningarna försvunnit. Men du har redan ett fint betyg trots anmärkning. Jag gissar på 1,79
Både och kan det förstås inte bli :rolleyes: Antingen bättre eller sämre så klart
 
H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Det kan bli både och!! Många har fått till en början sämre betyg när anmärkningarna försvunnit. Men du har redan ett fint betyg trots anmärkning. Jag gissar på 1,79

Jag hoppas det går åt rätt håll och blir bättre, tänkte ta en UC på mig själv i morgon och åka in till min bankman på Danske Bank och försöka få till ett medlemslån ned låg ränta på 200.000 kr samt deras guldkort med 50.000 kr kredit. Säger han ok till det får dom ta en egen UC, om dom säger nej så lägger jag in om ett lån på Advisa eller Lendo i morgon efter lunch.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Jag hoppas det går åt rätt håll och blir bättre, tänkte ta en UC på mig själv i morgon och åka in till min bankman på Danske Bank och försöka få till ett medlemslån ned låg ränta på 200.000 kr samt deras guldkort med 50.000 kr kredit. Säger han ok till det får dom ta en egen UC, om dom säger nej så lägger jag in om ett lån på Advisa eller Lendo i morgon efter lunch.
Hoppas det går vägen, antingen med plan A eller B :)
Uppdatera gärna hur ditt betyg påverkades
 

Kalle14

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
10 Augusti 2019
Meddelanden
237
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
vill ej skrämmas jag hoppas verkligen på ditt bästa
mitt betyg steg från 10.5 till 23,5 när min anmärkning gick ut.
Sjukaste på länge, den ligger fortfarande kvar på samma :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp