• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bara timmar kvar nu... Sista anmärkningen går ut

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Hedlund.
Vad har du för förutsättningar så kan jag meddela dig om den kommer att gå upp eller ner.
Inkomst.
Antal FF.
Kredter.
Blanco.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Hedlund.
Vad har du för förutsättningar så kan jag meddela dig om den kommer att gå upp eller ner.
Inkomst.
Antal FF.
Kredter.
Blanco.

Har en inkomst 2018 på drygt 350.000 kr, 2019 ligger den på drygt 400.000 kr men det är ju 2018 års inkomst som gäller fortfarande. Har 8 ff på UC den sista är 6 månader gammal, har inga krediter men 138.000 kr i blancolån. Ett underskott 2018 på 4800 kr.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Chockskutt kommer du absolut inte att få. Vi som har fått kraftigt höjt betyg, däribland jag har alla haft maxade krediter/nyttjade krediter. Du har en bra lön. Du har i stort sätt inget blancolån och inga kreditkort.

Det absolut enda som är till din nackdel är mängden förfrågningar. 8 är faktiskt en del men du kommer hålla dig under 5-6% i betyg det kommer du. Sen om det är 0.8 eller 4.4% vågar jag inte säga. Jag håller tummarna och kommer vänta till midnatt med dig!

Nu jobbar vi in ett bra betyg!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
PS: Registrera dig på forumet så kan man skicka till PM till dig och dylikt :)! Välkommen in i värmen ;)
 
H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Chockskutt kommer du absolut inte att få. Vi som har fått kraftigt höjt betyg, däribland jag har alla haft maxade krediter/nyttjade krediter. Du har en bra lön. Du har i stort sätt inget blancolån och inga kreditkort.

Det absolut enda som är till din nackdel är mängden förfrågningar. 8 är faktiskt en del men du kommer hålla dig under 5-6% i betyg det kommer du. Sen om det är 0.8 eller 4.4% vågar jag inte säga. Jag håller tummarna och kommer vänta till midnatt med dig!

Nu jobbar vi in ett bra betyg!

Ja, det ska bli spännande att se vad som händer, kokar mig en kopp kaffe nu och kollar på en film så kommer jag tillbaka strax efter midnatt med resultatet...
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Vad är det för rulle :D?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Hur gick det?????? Var det som jag trodde? Förbättring eller samma som idag typ?
 
H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Hur gick det?????? Var det som jag trodde? Förbättring eller samma som idag typ?

Betyget gick upp till 3,7 efter anmärkningen försvann och jag hamnade i en annan grupp... Kanske ska vänta till i mitten på nästa månad, då försvinner 3 st av mina totalt 8 ff om det gör nått på betyget!?
 

erik23

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
736
Mottagna reaktioner
376
Poäng
487
Betyget gick upp till 3,7 efter anmärkningen försvann och jag hamnade i en annan grupp... Kanske ska vänta till i mitten på nästa månad, då försvinner 3 st av mina totalt 8 ff om det gör nått på betyget!?

Om du har möjlighet vänta såklart.
Kommer garanterat få bättre betyg när 3st försvinner
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp